in

ბრენდინგის ძირითადი ტრენდები 2024 წლისთვის

ბრენდინგის ტენდენციების უმეტესობა ახალი ნამდვილად არ არის. როგორც მოდაში, ინტერიერის დიზაინში და მუსიკაშიც კი, შაბლონები და იდეები აღწევს ბრენდინგში და ყოველ რამდენიმე წელიწადში ერთხელ განახლებული ფორმებით ჩნდება. განსხვავებული არც მომავალი წელი იქნება. იუმორი, ნათელი და თამამი ბრენდინგი, ნოსტალგია და ჰუმანიზებული ბრენდინგი გამოიყურება, როგორც ყველაზე პერსპექტიული ტენდენციები 2024 წლისთვის.

ეს პროგნოზები ეფუძნება გამოკითხვის მონაცემებს, რომლებიც კომბინირებულია წლევანდელი ბრენდინგის ლანდშაფტის ანალიზთან.

იუმორი

Squadhelp-ის კვლევის მონაცემების თანახმად, იუმორი არ ბერდება! ან თუ ასეა, ამას გარკვეული დრო სჭირდება. იუმორისტულმა ბრენდმა ყველაზე მაღალი ქულა მოიპოვა Squadhelp-ის გამოკითხვაში შეტანილი ცხრა ბრენდის ტენდენციიდან „ხშირად“ და „ძალიან ხშირად“ ნანახისთვის, შესაბამისად, რესპონდენტთა 33.2% და 28.8% ამ ვარიანტებს ირჩევს. გარდა ამისა, იუმორი ითვლებოდა ბრენდინგის ყველაზე საინტერესო ტენდენციად 2024 წლის მოახლოებისას.

იუმორი 2023 წლის ტენდენციად იყო გამოცხადებული და მას შემდეგ ის არ შენელებულა. იუმორისტული ბრენდინგის აღზევება მოხდა მაშინ, როდესაც ჩვენ დავშორდით პანდემიური ბრენდინგისა და მარკეტინგის გულწრფელობას. უკრაინაში მიმდინარე ომისა და ცხოვრების გაძვირების ფონზე, სიცილი ხსნის საშუალება იყო გასული წლის განმავლობაში და, როგორც ჩანს, ის 2024 წელსაც საჭირო იქნება.

ნათელი, თამამი ბრენდინგი

ნათელი და თამამი ბრენდინგის შესახებ Squadhelp-ის მიერ შეგროვებული მონაცემების ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო ასპექტი არის ის, რომ ის „უინსპირაციოდ“ თითქმის არავის მიაჩნია. გამოკითხვაში შეტანილი ცხრა ტენდენციიდან, ის ერთადერთია, რომელიც თითქმის 0 პროცენტს აგროვებს ნებისმიერ ასაკობრივ ჯგუფში არაშთამაგონებლობის თვალსაზრისით.

Რატომ ხდება ასე? ესეც იუმორის მსგავსი შემთხვევაა. ნათელი და თამამი ბრენდინგი ყურადღების ცენტრშია და, გულწრფელად რომ ვთქვათ, ყველას გვახალისებს. დატვირთული მრავალფეროვანი ფონი და ნათელი ტექსტი გამოიყენება ყველგან, რათა შეიქმნას ბრენდის სამახსოვრო გამოცდილება და ბრენდები სიხარულის გრძნობასთან იქნას დაკავშირებული.

ყვითელი განსაკუთრებით პოპულარული ფერია, ალბათ, ფერთა თეორიასა და დიზაინში სიხარულთან კავშირის გამო, მაგრამ 80-იანი წლების სტილის ნეონის, ელექტრო ფერები და ელეგანტური პასტელებიც პოპულარულია. გამოკითხულთა 55.2% აცხადებს, რომ ბოლო სამი თვის განმავლობაში ხედავდა კაშკაშა, თამამ ბრენდირებას „ხშირად“ ან „ძალიან ხშირად“. 

ნოსტალგია

ნოსტალგიის ტენდენცია არ აჩვენებს დათრგუნვის ნიშანს და ბრენდინგის ეს სტილი ძალიან პოპულარული აღმოჩნდა ყველა ასაკობრივ ჯგუფში.

ნოსტალგიამ ყველაზე დაბალი მაჩვენებელი — 46% — დააგროვა 25-34 წლის ახალგაზრდებში, ხოლო ყველაზე მაღალი — 62% — 35-44 წლის ასაკობრივ ჯგუფში. Squadhelp-ის მიერ 2022 წელს ჩატარებული კვლევაც ბრენდინგში ნოსტალგიის დიდ მნიშვნელობას წარმოადგენს, მაგრამ როგორც ტრენდის განმსაზღვრელი ახალგაზრდა თაობის, ისე უფრო შეძლებული უფროსი თაობის ენთუზიაზმი ნიშნავს, რომ ნოსტალგიური ბრენდინგი ჯერჯერობით არ დაბერდება.

ჰუმანიზებული ბრენდინგი

ხელოვნური ინტელექტისა და TikTok-ის ფილტრების არაჩვეულებრივი სრულყოფილება გამოწვევის წინაშე აყენებს ჩვენს იდეებს რეალობის შესახებ და ლოგიკურია, რომ ჰუმანიზებული ბრენდინგის პერსონალიზაცია და არასრულყოფილება ბრუნდება. გამოკითხულ რესპონდენტთა მხოლოდ 29.2% ამბობს, რომ ბოლო სამი თვის განმავლობაში „ხშირად“ ან „ძალიან ხშირად“ ხედავდნენ ბრენდებს, რომლებიც იყენებდნენ ჰუმანიზებულ ბრენდინგს. 

საბედნიეროდ, 2024 წლისთვის ჰუმანიზებული ბრენდინგის აღორძინების ადრეული ნიშნები კარგია. მსხვილი კომპანიების რებრენდინგშიც კი ცოტა ხნის წინ შეიტანეს ჰუმანიზაციის ელემენტები. ეს კი ნიშნავს, რომ ჰუმანიზებულ ბრენდინგს აქვს პოტენციალი, 2024 წელს ბრენდინგში დიდ ძალად იქცეს.

GMI Rights Management-ის 2023 წლის შეჯამება და ნომინაციები

Picsart-მა, ვიზუალური კონტენტის შესაქმნელად, AI ხელსაწყო წარადგინა