in ,

ვინ არის ვანო, რომელმაც ქუჩაში, არაჯანსაღი მოძრაობებით ყველას ყურადღება მიიპყრო?!

BOG
BOG

რამდენიმე დღის წინ, მარჯანიშვილზე გამოჩნდა ნაცრისფერი ვანო, უფერული გარეგნობითა და არაჯანსაღი მოძრაობებით, რითიც ბევრი გამვლელ-გამომვლელის ყურადღება მიიპყრო. პერსონაჟი Agrohub-ის კამპანიის ნაწილი აღმოჩნდა, რომლის იდეა და შესრულებაც, ბრენდინგი, ვიდეორგოლი და სრული მარკეტინგული კამპანია სააგენტო BRID-ს ეკუთვნის:

BOG
BOG

[fbvideo link=”https://www.facebook.com/idbrid/videos/745347215659289/” width=”720″ height=”405″ onlyvideo=”1”]
„გადავწყვიტეთ, ბუნებაში არსებული 13-ვე ვიტამინის ვიზუალის შექმნა, მათი ფუნქციის შესაბამისად, რათა საზოგადოებისთვის მიგვეცა ინფორმაცია მათი საჭიროებისა და სარგებლიანობის შესახებ, რომელი პროდუქტი რა ვიტამინს შეიცავდა და ა.შ. კონცეფცია შევთავაზეთ „აგროჰაბს“, როგორც ნატურალურ პროდუქტსა და ჯანსაღ საკვებზე ორიენტირებულ კომპანიას, შემდეგ კი ერთად ვიმუშავეთ პროექტის იდეის განვითარებასა და განხორციელებაზე“, – ია დარახველიძე, BRID-ის კრეატიული დირექტორი.

Credits:
Agency – BRID
Client – AGROHUB
Creative Directors – Ia Darakhvelidze, Nini Frolova
Art Director & Graphic Design – Ia Darakhvelidze
Copywriter – Toy Rua Toidze, Kakha Jajanas, Nata Gonzalez
Illustration – Ia Darakhvelidze
Account Manager – Kakha Jajanashvili

Special Thanks – Salome Gvelesiani

Production House: Film Asylum
Director: Giorgi Qobalia
Producer: Nika Gugushvili
DOP: Guri Goliadze
Set Designer: Tamuna Machavariani
Sound Design: Paata Godziashvili

#თაობა – გიო ფიცხელაური – ბითის კეთებისას ყველაზე დიდ დროს დრამის პროგრამირებას ვუთმობ

სასიყვარულო წერილების საუკუნოვანი ტრადიცია “სასტუმრო მუზეუმში”