in

როგორ დავწეროთ სწორი ბრიფი ინფლუენსერისთვის

საინტერესო და წარმატებული გავლენიანი მარკეტინგული კამპანიის შექმნა დამოკიდებულია თქვენს უნარზე, მოახდინოთ ეფექტური კომუნიკაცია სამიზნე აუდიტორიასთან, თუმცა, ასევე, ის მოითხოვს კონტენტის შემქმნელებს, რომლებიც საუკეთესოები არიან თავიანთ სფეროში. სწორედ ამ ნაწილში გვჭირდება კარგი ბრიფის შედგენა, რომელიც ინფლუენსერებთან გამოგადგებათ.

პირველ რიგში, აღვნიშნოთ, რა არის ინფლუენსერბრიფი? ეს არის დოკუმენტი, რომელიც შექმნილია იმისთვის, რომ ინფლუენსერებს მიაწოდოს ყველა საჭირო ინფორმაცია მარკეტინგული კამპანიის შესახებ. ის უზრუნველყოფს, რომ ორივე, ბრენდიც და ინფლუენსერიც შეთანხმდნენ ერთმანეთში ძირითადი შეტყობინებების, მოლოდინებისა და შემოქმედებითი მიმართულების თვალსაზრისით. შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ბრიფი ამ შემთხვევაში ფუძემდებლური დოკუმენტია, რომელიც გადამწყვეტ როლს თამაშობს წარმატებული გავლენიანი თანამშრომლობისთვის.

რა უნდა ეწეროს ბრიფში

კამპანიის მიმოხილვა: ეს განყოფილება ასახავს კამპანიის იდეას, მიზნებსა და სასურველ შედეგებს. ეს შეიძლება იყოს ცნობადობის გაზრდა, ახალი პროდუქტის გაშვება თუ გაყიდვების გაზრდა.

სამიზნე აუდიტორია: მნიშვნელოვანია იმის გაგება, თუ ვისი ჩართვაა საჭირო კამპანიაში. ეს ნაწილი უნდა შეიცავდეს სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიულ და ფსიქოგრაფიულ მახასიათებლებს, მათ შორის ასაკს, ინტერესებს, ქცევებს და პლატფორმებს, რომლებზეც აქტივობა უნდა განთავსდეს.

მთავარი მესიჯები: კამპანიის ძირითადი მესიჯების მკაფიო იდენტიფიცირება უზრუნველყოფს, რომ ინფლუენსერმა შექმნას კონტენტი, რომელიც შეესაბამება ბრენდის საერთო სტრატეგიას. ეს მესიჯები ითვალისწინებს კამპანიის სლოგანისა და ჰეშტეგების გაცნობასაც.

კონტენტის მოთხოვნები: უნდა იყოს მითითებული, რა ტიპის კონტენტია საჭირო, როგორიცაა: Instagram პოსტები, ისტორიები, YouTube ვიდეოები ან თუნდაც ბლოგი. ასევე, ბრიფში ჩართეთ ნებისმიერი მითითება სასაუბრო ტონსა და სტილთან დაკავშირებით.

კრეატიული მიმართულება: ბრიფში შეიძლება ინფლუენსერს მიაწოდოთ ვიზუალური წყაროები, რომლებიც მას მისცემს შთაგონებას. გააცანით ბრენდის იმიჯი და აჩვენეთ, რა არის თქვენთვის ღირებული, რათა მან იცოდეს, საით წაიყვანოს კონტენტი.

ვადა: აუცილებელია, ბრიფში ეწეროს ვადები, თუ როდის რომელ კონტენტს ელოდებით ინფლუენსერისგან.

ბიუჯეტი: არ გამოგრჩეთ ბიუჯეტის მითითებაც. ბრიფში ბიუჯეტის მითითება მკაფიო მოლოდინების შექმნას უწყობს ხელს.

საუკეთესო ბრიფი მაშინ იწერება, როცა ზუსტად გაქვთ განსაზღვრული, რა მიზანს ემსახურება კამპანია. თქვენი მიზანი გავლენას მოახდენს ინფლუენსერზე, კონტენტის ტიპზე და წარმატების საზომზე.

ასევე, უნდა გაითვალისწინოთ, რომ სანამ ბრიფს გაგზავნით, ჯერ კარგად გადახედეთ და სწორად შეარჩიეთ თქვენი ბრენდისთვის შესაფერისი ინფლუენსერები. ამის გაკეთება საკუთარი ძალებითაც შეიძლება და მარკეტინგული სააგენტოების მეშვეობითაც, რომლებიც თანამშრომლობენ ინფლუენსერებთან და შეუძლიათ, გირჩიონ თქვენთვის შესაფერისი.

ბოლოს იმასაც გეტყვით, რომ მას შემდეგ, რაც ბრიფს გააცნობთ, მიეცით შემოქმედებითი თავისუფლება თქვენ მიერ შერჩეულ ინფლუენსერს. მათ იციან, როგორ შექმნან ყურებადი კონტენტი, რადგან უკვე მიაღწიეს იმას, რომ ხალხი მათ თვალს ადევნებს. ბრიფი – ეს მხოლოდ გზამკვლევია, რომლის მიხედვითაც სწორი გზა თავად ინფლუენსერმა უნდა დააგოს.

როგორ ავარიდოთ თავი სხვებთან შედარებას? — 5 რჩევა

ატაკამას უდაბნოს ნაგავსაყრელზე მოდის კვირეული გაიმართა!