რეკლამა და მარკეტინგი ძვირია. არსებობს გამონათქვამი, რომ მარკეტინგული დანახარჯების ნახევარი უბრალოდ ფულის ტყუილი ხარჯვაა, მაგრამ არ ვიცით დანახარჯის რომელი ნახევარია დაკარგული და რომელი იმუშავებს. თქვენ გასცემთ X დოლარს რეკლამასა და მარკეტინგში, მაგრამ იღებთ მხოლოდ Y თანხას გაყიდვებიდან. თუ თქვენ რიცხვების მოყვარული ადამიანი ხართ და გსურთ, შეცვალოთ ეს ბალანსი, მაშინ უნდა გაითვალისწინოთ, რომ მხოლოდ ფინანსური მოგება არ არის მარკეტინგისა და რეკლამის ერთადერთი მიზანი.
მაგალითად, British Airways-მა წამოიწყო ახალი სარეკლამო კამპანია, რომელშიც ნაჩვენებია ბავშვი, რომელიც ფრენის დროს თვითმფრინავის ფანჯრიდან იყურება. ბილბორდები არ შეიცავს ლოგოს, QR კოდს, სლოგანს ან მოქმედებისკენ მოწოდებას. ის არ „იყიდება“ ტრადიციული გაგებით, მაგრამ ეს რეკლამა მაინც მუშაობს.
სხვებმა შეიძლება გითხრან: „გაადიდეთ ლოგო, გჭირდებათ მოქმედებისკენ მოწოდება, პროდუქციის სურათის წინა პლანზე წამოწევა, URL-ს ჩვენება და ჩამოთვალეთ ფუნქციები და უპირატესობები“. ეს არის ხალხი, რომლებიც ფიქრობენ პროდუქტზე და არა მომხმარებელზე. ისინი ამბობენ: „ჩვენ უნდა ვისაუბროთ რაც შეიძლება მეტი საკუთარ თავზე“. მაგრამ სტრატეგიული მარკეტინგის გამოცდილ სპეციალისტს ესმის თუ როგორ უნდა დაიკავოს კომპანიამ უნიკალური პოზიცია.
მომხმარებელთა ჩართვა არ არის მხოლოდ ფუნქციებისა და უპირატესობების განუწყვეტელი პოპულარიზაცია, არამედ მუდმივი განმტკიცება იმისა, რაც მკაფიოდ განსხვავებულს გხდით. ბოლო რამდენიმე ათწლეულის განმავლობაში, ფულის დაზოგვის მიზნით, კომპანიები აგრძელებენ უფრო და უფრო მეტი გამოუცდელი პერსონალის დაქირავებას, რომლებიც ათვალიერებენ კარგ რეკლამებს და უბრალოდ ცდილობენ მათ მიბაძვას, რაც რეალურ წარმატებას არ იძლევა. გახსოვდეთ, თუ ვინმემ იცის როგორ გამოიყენოს გრაფიკული დიზაინის ინსტრუმენტი Canva, არ ნიშნავს რომ ის არის დიზაინერი, მარკეტერი ან სტრატეგი. ისევე, როგორც თუ ვინმემ იცის როგორ გამოიყენოს ფინანსური და სააღრიცხვო პროგრამული უზრუნველყოფა QuickBooks, არ ნიშნავს რომ ეს ადამიანი ფინანსური ექსპერტია.
მარკეტინგული სტრატეგია, ისევე როგორც ფინანსური სტრატეგია, მოითხოვს გამოცდილების დონეს, რომელიც სცილდება ნაცნობი ტაქტიკის განხორციელებას. მოკლევადიანი და გრძელვადიანი ინვესტიციების მსგავსად, შეგიძლიათ მიიღოთ სწრაფი მოგება რამდენიმე იღბლიანი აქციიდან, მაგრამ ადამიანები, რომლებიც რეალურ ფულს შოულობენ, ორიენტირებულნი არიან გრძელ თამაშზე.