in

British Airways-ის ახალი სიტყვა გარე რეკლამაში

ბილბორდის გაკეთებისთვის მხოლოდ კარგი დიზაინი აღარ არის საკმარისი. ალბათ უკვე 2 წელია ბილბორდი და ციფრულ/კომპიუტერულ ტექნოლოგიებს იშველიებს.

British Airways-ის ბილბორდების სერია “ფრენის მაგია” Ogilvy UK-მ გააკეთა. ბილბორდზე გამოსახულია პატარა ბავშვი, რომელიც მხოლოდ მაშინ გამოდის, როდესაც თვითმფრინავი ფრინდება.

სარეკლამო კამოპანია ჰეშტეგს #lookup იყენებს.

 

როგორ გავხადოთ კამპანია სოციალურ მედიაში ვირუსული?

საშობაო სიურპრიზი