in

Lenovo-მ ახალი Macbook-ი გადატეხა. ექსპერიმენტი სავაჭრო ცენტრში

ლენოვომ Yoga 3-ის მორიგი სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, რომელშიც ისევ და ისევ კონკურენტი ბრენდების დამცირებას აგრძელებს.

BOG

ლენოვოს სამიზნე MacBook-ი გახდა. რაც შეეხება ლენოვოს კამპანიას მათ წესების გარეშე იბრძოლეს და მომხმარებლის დაშინებით პროდუქტის რეკლამირებას შეუდგნენ.

ერთ-ერთ სავაჭრო ცენრში გამყიდველი გამვლელებს ლენოვოს ლეპტოპის ყიდვას სთავაზობს, რომელიც იკეცება და პლანშეტი ხდება. იგივეს გამყიდველი Apple-ს ლეპტოპზე სთავაზობს. MacBook-ი პლანშეტად გადაკეთების მცდელობის დროს იმტვრევა. გამყიდველი დამტვრეულ MacBook-ს ტოვებს და ამ დროს მეორე გამყიდველი გამოდის, რომელიც გატეხილი ლეპტოპის თანხის ანაზღაურებას ითხოვს.  აი ასეთი თამამი ხერხით ლენოვო Yoga 3-ის უპირატესობების დამტკიცებას ცდილობს.

”მეზიზღება ტაილანდი” – ტაილანდის ტურისტული რეკლამა

ზეარის – ახალი ქართული ჭაჭა ორიგინალური შეფუთვით