7
Feb
2019

რა შეიძლება ურჩიოს ვენტილატორმა მაცივარს?

7 Feb 2019



ვენტილატორი და მაცივარი ბრიტანული ტექნოლოგიური სტარტაპის Bulb კამპანიაში გამოჩნდნენ. მათი მიზანი Bulb-ის შესახებ ცნობადობის ამაღლება იყო. როგორ შეიძლება მიექცია ფართო საზოგადოების ყურადღება კომპანიას, რომელიც მწვანე ენერგიის მიმართულებით მუშაობს? კრეატორებმა ამ კითხვაზე პასუხად ბრიტანული იუმორი მოიშველიეს. კამპანიაში, რომელიც სამ იუმორისტულ ანიმაციას მოიცავს, პერსონაჟებად, ადამიანების გარდა, მარტორქები, მაცივარი და ვენტილატორი გვევლინებიან. ისინი Bulb-ის უპირატესობებზე ამახვილებენ ყურადღებას. ვენტილატორისა და მაცივრის დიალოგიც ერთ-ერთი ანიმაციის სიუჟეტის ნაწილია.

კამპანიაზე სააგენტომ Anomaly იმუშავა.

 

 

 

 

CREDITS:

Brand: Bulb
Agency: Anomaly
Executive Creative Director: Oli Beale
Chief Strategy Offer: Stuart Smith
Creative Director: Vix Jagger
Copywriter: Whitney Ruef
Art Director: Jenny Kang
Head of TV: Daisy Mellors
Business Director: Ellie Harriman
Account Manager: Anna Coulter
Media Agency: the7Stars
Production Company: Blinkink
Executive Producer: Bart Yates
Prod Co-Producer: Alex Halley
Directors: Joe Pelling & Alex Grigg
Sound: Soundtree & Wave Studios

განხილვა