in ,

ბულინგი მცენარეზე! – IKEA-ს სასკოლო ექსპერიმენტი

IKEA-მ ბულიგნის უარყოფითი გავლენის დემონსტრირებისთვის ორიგინალური ექსპერიმენტი ჩაატარა. კამპანიის განსახორციელებლად სკოლა აირჩია, ადგილი, სადაც ბულინგის პრობლემა განსაკუთრებით აქტუალურია, მისი ზემოქმედება კი, ძალიან მძიმე. მოსწავლეების ყურადღების მიპყრობა კომპანიამ ორი მცენარის საშუალებით შეძლო, სწორედ მათ მაგალითზე წარმოადგინა IKEA-მ ამ საკითხის სირთულე და მასთან დაკავშირებით საზოგადოების ცნობიერების ამაღლების აუცილებლობა.

 

როგორ იქცნენ გერმანელი ძმები სიმენსები XIX საუკუნის ტფილისის „სოლოლაკელ ბიჭებად“

Google-ის ახალი რეგულაციები პოლიტიკური რეკლამის დამკვეთებისთვის