150 წლის წინ შექმნილი “Burberry ” სეზონს ახალი ისტორიით შეხვდა. ამჯერად კომპანიის სამიზნე აუდიტორია 30 წლამდე ქალები არიან, რაც კიდევ ერთი სიახლეა ბრიტანული საკულტო ბრენდისთვის.
“ელეგანტური, მოხდენილი ინდივიდუალური” -“Burberry”-ს ახალი სტილია და იმ მომხმარებელზეა გათვლილი, ვინც აქტიურად იყენებს ციფრულ ტექნოლოგიებს.
ახალი კონცეფციით იყო შექმნილი 2013-2014 წლების შემოდგომა – ზამთრის კოლექცია. პოდიუმზე სიახლის წარდგენას დიდი გამოხმაურება მოჰყვა. შოუს დასრულებისთანავე საზოგადოებას საშუალება ჰქონდა წარმოდგენილი ჩანთები და პალტოები შეეკვეთა . შენაძენის მიღების მაქსიმალური ვადა 9 კვირა იყო. მთავარი მიმზიდველი ამ კოლექციაში ის არის, რომ მეტალის იარლიყზე მომავალი მფლობელის სახელია ამოტვიფრული, თითოეული მოდელი კონკრეტული ადამინისთვის პერსონალურად იქმნება
გთავაზობთ ახალი კონცეფციისა და კოლექციის ვიდეო რეკლამას
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gUD_ZPwiAvk