in

Burger King-ის სარეკლამო კამპანია, რომლის სცენარზეც ხელოვნურმა ინტელექტმა იმუშავა

ხელოვნური ინტელექტის (AI) დახმარებით, “ბურგერ კინგმა” რეკლამების მორიგი სერია გამოუშვა. ამისთვის Burger King-მა დიდი მონაცემები (Big Data) გამოიყენა. ასევე, ხელოვნურ ინტელექტს, მიაწოდა ყველა რეკლამა, რაც კი ოდესმე სწრაფ კვებაზე გადაღებულა. AI-მ, რომელიც ამ რეკლამების ტექსტის ავტორია, მიღებული ინფორმაცია დააგენერირა და ასეთი უჩვეულო შედეგი მიიღო:

 

#თაობა – Zaza – არ მაქვს შენი თავი (Audio)

1 ოქტომბრამდე, საქმიანობის რეგისტრაცია აუცილებელია მხოლოდ იმ ბიზნესებისათვის, რომლებიც მძიმე და მავნე სამუშაოებს ახორციელებენ!