in ,

ბულინგის მსხვერპლი ბურგერები მათთვის, ვინც ამ პრობლემაზე თვალს ხუჭავს! – Burger King-ის ორიგინალური კამპანია

BOG
BOG

ყოველწლიურად, სულ მცირე, სკოლის მოსწავლეების 30% განიცდის ბულინგის პრობლემას თანატოლების მხრიდან. ბავშვები, რომლებიც ხშირად ხდებიან, ამა თუ იმ მიზეზის გამო, დაცინვისა თუ განხილვის თემა, უმეტეს შემთხვევაში, სერიოზული ფსიქოლოგიური პრობლემების წინაშე დგებიან. იმისთვის, რომ საზოგადოება კიდევ ერთხელ აღმოჩნდეს ფაქტის წინაშე და უფრო მეტი გაგებით, სერიოზულობით მიუდგეს ამ საკითხს, Burger King-მა არაჩვეულებრივი კამპანია განახორციელა. ბრენდმა თავისი ქსელის რესტორნებში მომხმარებელი უშუალოდ გახადა ბულინგისა და მცირეწლოვანი ბავშვის დაჩაგვრის მომსწრე. სამწუხაროდ, ექსპერიმენტის შედეგი ცოტა შემაშფოთებელი აღმოჩნდა, რადგან თითქმის 95% პროცენტმა ეს ფაქტი უყურადღებოდ დატოვა. სამაგიეროდ, საკუთარი საქციელისთვის ამ ადამიანებმა პასუხი საკმაოდ ორიგინალურად აგეს, რესტორნის პერსონალმა ყველა ურეაქციო მომხმარებელს ბულინგის მსხვერპლი შეკვეთა მიართვა და ამით ხმამაღლა გაუსვა პრობლემას ხაზი. ის დანარჩენი კეთილსინდისიერი ადამიანები კი, რომლებმაც თვალი არ დახუჭეს ამ შემზარავ ფაქტზე და დაჩაგრული ბავშვების გვერდით დადგნენ, ბრენდმა უბრალოდ არაჩვეულებრივ მისაბაძ მაგალითებად აქცია.

BOG
BOG

 

Tbilisi Fashion Week-ის ფარგლებში, Marketer.ge კიდევ ერთ მარკეტინგულ ღონისძიებას უმასპინძლებს!

ფოტოსესია ხელოვნების შედევრებთან – ორიგინალური ფოტოკოლაჟი