in

„ნაბახუსევი მდგომარეობა“ Burger King-ის კამპანიად იქცა

Burger King Brazil-მა, სარეკლამო სააგენტო DM9-სთან თანამშრომლობით, უჩვეულო კამპანია წამოიწყო — ის არა უშუალოდ შობას, არამედ დღესასწაულის თანმდევ მდგომარეობას შეესაბამება… ვინაიდან ახალ წელს ბევრი ჩვენგანი სასმელთან ერთად აღნიშნავს, ნაბახუსევიც კარგად ნაცნობი ამბავია.

BOG

სწრაფი კვების ბრენდმა სწორედ ეს აქცია კამპანიის ამოსავალ წერტილად — მის აპლიკაციასა და ვებგვერდზე დაემატა სელფის გადაღების ტექნოლოგია, რომელიც ავტომატურად აანალიზებს ნაბახუსევის დონეს. სიმძიმის მიხედვით კი, მომხმარებლებს შესაბამის ფასდაკლებას სთავაზობს თავის პროდუქტებზე. ასე ვთქვათ, რაც უფრო მეტად ეტყობათ მომხმარებლებს ნაბახუსევი მდგომარეობა, მით მეტ ფასდაკლებას მიიღებენ.

არქიმ სპეციალურად არქელებისთვის ქართული კინომუსიკის შედევრების კონცერტი გამართა

Canva-მ 2024 წლის ტენდენციები დაასახელა