in ,

მოულოდნელი სიურპრიზი კეთილი სამარიტელის დღესთან დაკავშირებით – Burger King-ის კამპანია

BOG
BOG

Burger King-მა კეთილი სამარიტელის დღე ახალი სარეკლამო კამპანიით ნამდვილად სულგრძელად აღნიშნა. აქტივობის ფარგლებში  მძღოლები, რომლებიც გულისხმიერების გრძნობით მოეკიდენ გზაზე გაჩერებულ, გაფუჭებულ ავტომობილს და მის შველის იმედით სავსე პატრონს, კომპანიისგან გემრიელად  დასაჩუქრდნენ. კომპანიამ აქტივობა კეთილი სამარიტელის დღესთან (13 მარტი) დაკავშირებით, სააგენტო David-თან თანამშრომლობით, განახორციელა.

BOG
BOG

 

Sweeft – საკომუნიკაციო პლატფორმა სწრაფი ფინანსური ოპერაციებისთვის

„სამსუნგმა“ ახალი ნოუთბუქი Samsung Notebook 9 Pen გამოუშვა