– რას აკეთებ? – არაფერს და ეს კარგია… ასეთ პასუხს იშვიათად მოისმენთ, თუმცა, ეს ის შემთხვევაა, როცა არაფრის კეთება სასარგებლოა. ამგვარად გადაწყვიტა საზოგადოებასთან კომუნიკაცია ენერგომწარმოებელმა კომპანიამ EDF. კამპანია, სახელწოდებით “არაფრის კეთებით დაკავებული” ხაზს უსვამს ენერგიის წარმოებისას, ნულოვანი გამონაბოლქვის არსებობის მნიშვნელობას. ვიდეორგოლი კი, “არაფრის კეთებას” სახალისოდ წარმოგვიდგენს. კამპანიაზე სააგენტო Havas, London-მა იმუშავა.
არაფრის კეთების ნატიფი ხელოვნება – Havas London-ის ნამუშევარი
