ლეგენდარულმა ოპერატორმა, იანუშ კამინსკიმ, რომელიც “შინდლერის სიას” იღებდა, ახალ სარეკლამო პროექტში მიიღო მონაწილეობა.
პროექტი Cadillac-ს და სარეკლამო სააგენტო Publicis-ს ეკუთვნის. სააგენტოს კრეატორებმა არა მხოლოდ რეკლამა გადაიღეს, არამედ ახალი Cadillac CT6 ახალი იარსახე წარმოადგინეს.
ვიდეოს პროფესიონალური კადრირება და ოპერატორის ნამუშევარი ედიტ პიაფის “Non, Je ne regrette rien”-ს ფონზე მიმდინარეობს. კამპანია 4 ვიდეოსგან შედგება და მისი ჩვენება 2015 წლის ოსკარის დაჯილდოვებაზე განხორციელდა.
https://youtu.be/EGhaOV0BPmA
https://youtu.be/M0mtsB0L3Ro
https://youtu.be/rBdpiZ9nnhc
https://youtu.be/arYpkJISSWA