Cadillac-ის დიზაინი ან უყვართ ან სძულთ. ამიტომ, ბრენდმა წამოიწყო კამპანია, მთავარი გზავნილით “დიზაინი არ არის დემოკრატია”. სოციალური მედიის საშუალებით, თავდაპირველად, ინფლუენსერების დახმარებით, საზოგადოებას შეუქმნეს განცდა, რომ სინამდვილეში მათი ყველა მოსაზრება მნიშვნელოვანი იყო, თუმცა არცერთი მათგანის მოსაზრება არ გაითვალისწინეს. შედეგად, გაყიდვები, წინა წელთან შედარებით, 32%-ით გაიზარდა. ვებგვერდს 43,000 ვიზიტორი ეწვია. მედიის საშუალებით კი კამპანიაზე 7 მლნ-ზე მეტმა ადამიანმა შეიტყო.