in

რა ხდება სცენარისტების თავში?

ფრანგულმა საკაბელო ტელევიზიამ CANAL+ კამპანია წამოიწყო. ვიდეორგოლი აღწერს, თუ რა ხდება სცენარისტის თავში, როდესაც რეკლამის იდეაზე მუშაობს: სრული ქაოსი, ელვის სისწრაფით ჩანაცვლებული აზრები, კადრები და პერსონაჟები სხვადასხვა ფილმებიდან და სიტუაციებიდან. “კანალ პლუსი” ცნობილია პოპულარული სერიალებით “ახალგაზრდა პაპი”, “ვერსალი”, “ლეგენდების ბიურო”. ვიდეორგოლი CANAL+-ის 2 წლის წინანდელ კამპანიას “არხის შიდა სამზარეულო” მოგვაგონებს. რეკლამაზე საკომუნიკაციო სააგენტომ BETC იმუშავა.

 

თბილისის უბნები, სადაც პარკირების გადასახადი დაწესდება

ლარის გაუფასურების ყველაზე მაღალი ნიშნული წელს