16
Jun
2015

2015 წლის “Cannes Lions”-ის 20 ფავორიტი ნამუშევარი

16 Jun 2015

კობი
კობი


2015 წელს კრეატივის მთავარ ფესტივალზე “Cannes Lions”-ზე  40133 ნამუშევარი შეგროვდა.  რაც უფრო მეტი პატენტია, მით უფრო მცირდება შანსი და იმის გამოცნობა, თუ რომელი ნამუშევარი წაიღებს ოქროს ლომს.

როგორც ყველა ფესტივალზე, ასევე “Cannes Lions”-ზეც ფავორიტები გამოიკვეთა. 2015 წლის ფესტივალმა ძირითადი აქცენტი გენდერულ თანასწორობაზე, ინოვაციებზე და ადამიანის ემოციებზე გააკეთა. რაც შეეხება ნამუშევრებს, წარმოდგენილი 20 ფავორიტი რეკლამიდან უმეტესობას მარკეტერის მკითხველი კარგად იცნობს. დანარჩენი კი შეგიძლიათ შეაფასოთ.

“თამაში თამაშის წინ” – Beats By Dre.

“805 მილიონი სახელი”

“100” – ლეიკა

იკეას ახალი ფორმატის ჟურნალი

#LikeAGirl – Always

“ვიქნები ის რაც მსურს” – Under Armour

“ნაცისტები ნაცისტების წინააღმდეგ” –  ZDK Center

“პინგვინი მონი”- John Lewis

Optus

“საწყენი, სახიფათო, ინფორმაციული”  -Du.

OK Go “I Won’t Let You Down” – Honda

“Other Side” – Honda

“მოცეკვავე შუქნიშანი” – Smart

კამპანია “ჩაფხუტი”

“უსაფრთხოების სატვირთო ავტომობილი” – Samsung

“გაუმტარი” – Geico

“მამბას სახლი” – Nike

“დამზადებულია შავისგან” –  Guiness

“დამზადებულია ნიუ-იორკში” – Gatorade

https://youtu.be/DEap1hn-jmo

 

 

 

განხილვა