70-წლიანი ისტორია დაიწერა. კანის საერთაშორისო კრეატიული ფესტივალი ოფიციალურად დასრულდა. ესაა რეკლამის სფეროს ყველაზე პრესტიჟული ფესტივალი, რომელიც წლის რჩეულ ნამუშევრებს გამოავლენს. ამჯერად, თვალი გადავავლოთ იმ კამპანიებს, რომლებმაც წლევანდელ Cannes Lions-ზე მთავარი პრიზი – გრან-პრი დაიმსახურეს.
Apple – R.I.P LEON
Apple-ის ამ ვიდეორგოლმა მოიპოვა საუკეთესო ნაწარმოების ტიტული ტელე/კინო სექციაში. ის თავისი სიმკვეთრითა და ორიენტირებული მიდგომით გამოირჩევა. უჩვეულოდ ეფექტური “R.I.P LEON” შექმნა Biscuit Filmworks-მა და რეჟისორმა ანდრეას ნილსონმა.
ITV x Calm – The Last Photo
სააგენტო cain&abelDDB-ის ეს ნამუშევარი ხაზს უსვამს შემზარავ მცდარ წარმოდგენებს იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყურებიან სუიციდის რისკის ქვეშ მყოფი პირები.
Korea National Police Agency – Knock Knock
კამპანიას გადაეცა შუშის ლომი, ცვლილებების გამოწვევისთვის. ვიდეორგოლი შთაგონებულია მორზეს კოდით. ის სთავაზობს არავერბალურ გადაწყვეტას ოჯახური ძალადობის მსხვერპლთათვის, რათა პოლიციას მოუხმონ.
Mastercard – Where to Settle
Mastercard-ს პრობლემის კრეატიულად გადაჭრა დაუფასდა. ამისათვის, კამპანიას Where to Settle გრან-პრი მიენიჭა, მდგრადი განვითარებისთვის. კამპანიის ფარგლებში, McCann Poland-ის მიერ შემუშავებული პლატფორმა საშუალებას აძლევს უკრაინელ ლტოლვილებს იპოვონ დასაქმების შესაძლებლობები და შეაფასონ ცხოვრების ღირებულება პოლონეთის შერჩეულ ქალაქებსა და ქალაქებში.
The Government of Tuvalu – The First Digital Nation
კამპანია დაჯილდოვდა გრან-პრით – Dan Wieden Titanium Lions-ით, რომელიც პატივს მიაგებს პროვოკაციულ და საზღვრების დამრღვევ შემოქმედებას. როგორ ინარჩუნებს ჩაძირვის პირას მყოფი ერი თავის სუვერენიტეტსა და უფლებებს? როგორ ინარჩუნებს ხალხი თავის კულტურას, მემკვიდრეობას და იდენტობას? როგორც ჩანს, გლობალურ ასპარეზზე ერად აღიარება წესებისა და კანონების მთლიანად გადახედვით. ნახეთ და შეაფასეთ კამპანია.
Foundation Anne de Gaulle – Anne de Gaulle
ეს გრან-პრი მიეძღვნა ნამუშევარს, რომელიც მეტრიკის საზღვრებს სცდება და მსოფლიოზე კარგ გავლენას ახდენს. წლევანდელი გრან-პრი სიკეთისთვის მიენიჭა კამპანიას Anne de Gaulle.