in

ყველაზე მეტი ჯილდოს მფლობელი ამერიკული კამპანიები Cannes Lions 2025-დან

წარმოგიდგენთ კანის ლომების ფესტივალზე ყველაზე წარმატებულ ამერიკულ სარეკლამო კამპანიებს, რომლებმაც ინდუსტრია მოხიბლეს ინოვაციური მიდგომებით, კრეატიული გადაწყვეტილებებითა და ძლიერი სოციალური გზავნილებით.

Caption with Intention, FCB Chicago

ჯამში: 11 ლომი (3 Grand Prix, 4 ოქრო, 2 ვერცხლი, 2 ბრინჯაო)

ეს გამორჩეული კამპანია კინოაკადემიისთვის, Rakish-ისა და ჩიკაგოს სმენის საზოგადოებისთვის წარმოადგენს სუბტიტრების ახალ ფორმას, რომელიც გადმოსცემს ტონს, ემოციასა და ნიუანსებს – წარმოაჩენს მისაწვდომობას, როგორც შემოქმედებით შესაძლებლობას. კამპანიამ მოიპოვა ტიტანიუმის ლომი და სამი Grand Prix ჯილდო დიზაინში, ციფრულ ხელოვნებასა და ბრენდის გამოცდილების კატეგორიებში.

Drops of Hope, FCB New York

ჯამში: 8 ლომი (2 ოქრო, 4 ვერცხლი, 2 ბრინჯაო)

Kimberly-Clark-ის ბრენდ Poise-თვის, FCB New York-მა წამოიწყო ემოციური კამპანია, რომელიც ეხება ამერიკის ჯანდაცვის უდაბნოებში მცხოვრები ქალების ჯანმრთელობის უხილავ პრობლემებს. კამპანია ყურადღებას ამახვილებს მკურნალობის შეზღუდულ ხელმისაწვდომობაზე – განსაკუთრებით მენოპაუზისა და პერიმენოპაუზის პერიოდში მყოფი ქალებისთვის – და გვთავაზობს ინოვაციურ გადაწყვეტას ჯანმრთელობის ინდიკატორების გამოსავლენად.

Haaland Payback Time, David New York

ჯამში: 7 ლომი (1 Grand Prix, 2 ოქრო, 2 ვერცხლი, 2 ბრინჯაო)

ნორვეგიელი ფეხბურთის ვარსკვლავის ერლინგ ჰაალანდის Clash of Clans-ში პირველ რეალურ პიროვნებად წარდგენისთვის, ამ კამპანიამ არა მხოლოდ მისი ფანები ჩართო — არამედ მოიწვია მისი მოწინააღმდეგეებიც ანგარიშის გასასწორებლად. Payback Time Challenge-ის ფარგლებში მეტოქეებს შეეძლოთ შეტევა ჰალანდის სპეციალურად შექმნილ სოფელზე, რეალურ დროში მიმდინარე დაპირისპირებებით, მეტოქე ფეხბურთელებითა და გეოტარგეტირებული ბილბორდებით. შედეგი: პოპ-კულტურაზე დაფუძნებული სათამაშო ღონისძიება, რომელმაც ტროლები მოთამაშეებად აქცია (და Grand Prix მოიპოვა სპორტის კატეგორიაში).

The Final Exam, Energy BBDO Chicago

ჯამში: 7 ლომი (2 ოქრო, 5 ბრინჯაო)

ეს პროვოკაციული კამპანია Change the Ref-თვის ეჭვქვეშ აყენებს მითს, თითქოს ვიდეო თამაშები იწვევენ იარაღით ძალადობას, სათამაშო პროცესს განათლების ინსტრუმენტად აქცევს. ამერიკულ საშუალო სკოლაში სიმულირებული სცენარით, რომელიც ეფუძნება რეალურ მონაცემებს წარსული სროლებიდან, The Final Exam მოთამაშეებს აყენებს გადარჩენის სცენარში, რომელიც შექმნილია ცნობიერების ასამაღლებლად და სიცოცხლის გადამრჩენი იარაღის კანონმდებლობის ადვოკატირებისთვის.

Football Is for Food, Special Los Angeles / Uber San Francisco

ჯამში: 6 ლომი (1 ოქრო, 2 ვერცხლი, 3 ბრინჯაო)

ეს კამპანია ეფუძნება ფეხბურთსა და საკვებს შორის მუდმივ კავშირს, სახალისო თეორიით, რომ სპორტი გამოიგონეს ადამიანების დასაშიებლად. როგორც NFL-ის ოფიციალური საკვების მიწოდების პარტნიორი, Uber Eats-მა მეთიუ მაკკონაჰი მოიწვია ფეხბურთის ტერმინოლოგიასა (“turnovers”, “pancake blocks”) და რეალურ კერძებს შორის ზღვარის წასაშლელად – ამავდროულად აპლიკაციაში ექსკლუზიური შეთავაზებებისა და თამაშის დღის ჰაბის პოპულარიზაციით.

Preserved Promos, VML New York

ჯამში: 6 ლომი (1 Grand Prix, 1 ოქრო, 2 ვერცხლი, 2 ბრინჯაო)

VML New York-ის გონივრულმა ნამუშევარმა Ziploc-ისთვის მოიპოვა Grand Prix კრეატიულ კომერციაში, რადგან მყიდველებს საშუალება მისცა ატვირთონ ვადაგასული საკვების კუპონების ფოტოები ფასდაკლებების მისაღებად – მხოლოდ იმ პირობით, თუ Ziploc იქნებოდა მათ კალათაში. კამპანიამ ასევე კარგი შედეგები აჩვენა პირდაპირი მარკეტინგის კატეგორიაში.

Name This Oreo, VML New York

ჯამში: 5 ლომი (1 ოქრო, 3 ვერცხლი, 1 ბრინჯაო)

ამ სახალისო კამპანიამ Oreo-ს ნამცხვრების კომბინაციები ახალ ენად აქცია, ფანებს მოუწოდა გაეშიფრათ და წარმოეთქვათ სხვადასხვა კრემისა და ნამცხვრის პატერნები ხმის გამოყენებით. ინტერაქტიულმა მობილურმა აუდიო თამაშმა სწრაფი აზროვნება დააჯილდოვა ექსკლუზიური შეთავაზებებით და მოუტანა Oreo-ს ცნობილი თავისებურება გლობალურ აუდიტორიას სოციალური მედიის, OOH და საცალო არხების საშუალებით. ნამუშევარი რეზონანსულია სხვადასხვა ფორმატში, მოიპოვა მრავალი გამარჯვება აუდიო და რადიო, ასევე სოციალური და შემქმნელების კატეგორიებში.

A Tale as Old as Websites, Squarespace New York

ჯამში: 4 ლომი (1 ოქრო, 2 ვერცხლი, 1 ბრინჯაო)

Squarespace-ის მე-11 სუპერთასის კამპანიაში ბარი კიოგანი მოგვევლინა ფანტაზიურ რგოლში, რომელიც წარმოიდგენს სამყაროს, სადაც კომპანიის ვებსაიტის ინსტრუმენტები საუკუნეების წინ არსებობდა. ძველ ირლანდიაში მოქმედი კამპანია აერთიანებს ისტორიულ ფანტაზიას თანამედროვე მეწარმეობასთან, რამაც ლომები მოიპოვა ფილმისა და ფილმის ხელოვნების კატეგორიებში.

Spreadbeats, FCB New York

ჯამში: 4 ლომი (1 ოქრო, 2 ვერცხლი, 1 ბრინჯაო)

Spreadbeats-მა უბრალო Excel-ის ცხრილი იმერსიულ 3D აუდიო-ვიზუალურ გამოცდილებად აქცია, რამაც მედია დამგეგმავებს მთელ მსოფლიოში Spotify-ის ემოციური ძალა წარმოაჩინა. ოთხწუთიანი ვიდეო კომპაქტურ, ელ-ფოსტის მეგობრულ ფაილში, ინოვაციურმა კამპანიამ Spotify-ის გაყიდვების გუნდებს დაეხმარა გამორჩეულობასა და სარეკლამო შემოსავლების ზრდაში 12 ძირითად ბაზარზე.

Tide Collateral Stain Stories, Saatchi & Saatchi New York

ჯამში: 4 ლომი (1 ოქრო, 1 ვერცხლი, 2 ბრინჯაო)

Tide-მა Marvel Studios-თან პარტნიორობით გააცოცხლა “Captain America: Brave New World” 5D ჩვენებით, სადაც ფანებმა სუპერგმირის ზომის ლაქები პირადად გამოსცადეს. კამპანიამ წარმოაჩინა Tide-ის Ultra Oxi Boost Power Pods, რომელიც შექმნილია უმძიმესი ლაქების დასაძლევად – ნებისმიერ სამყაროში.

Tracking Bad Bunny, DDB Latina Puerto Rico

ჯამში: 4 ლომი (1 Grand Prix, 1 ოქრო, 2 ბრინჯაო)

ეს ინოვაციური კამპანია, შექმნილი Google-თან და პუერტო-რიკოულ ლეიბლ Rimas Entertainment-თან თანამშრომლობით, Boricua სუპერვარსკვლავის ალბომის გამოშვება გლობალურ ვირტუალურ სანადირო თამაშად აქცია, რომელიც პუერტო-რიკოს მდიდარ კულტურას აღნიშნავდა. ნამუშევარმა Grand Prix მოიპოვა, მუსიკის კატეგორიაში.

წყარო: campaignlive

მარიამ მიქელაშვილი — შთაბეჭდილებები კანის ფესტივალიდან

ბოლოს ხელით როდის დაწერეთ? — Montblanc და უეს ანდერსონი სწორედ ამისთვის გაერთიანდნენ