in

როგორ გადაიღეს კარტიეს რეკლამა

2013 წელს Cartier-მ საუკეთესო სპეციალისტები მიიწვია და მოკლემეტრაჟიანი ფილმების სერია შექმნა, მთავარ როლს მათი სიმბოლო, ლეოპარდი ასრულებს.

“ამ საქმეს ძალიან სერიოზულად მოვეკიდეთ და დასაწყისში ყველა შევთანხმდით, რომ ისეთი სურათი უნდა გამოსულიყო თვით სტივენ სპილბერგსაც რომ არ შერცხვებოდა მისი ჩვენება.”

Fighting Fish და Unit Image-მა გამოაქვეყნეს ვიდეო თუ როგორ მზადდებოდა  Cartier-ს საახალწლო ფილმი. ნახეთ მარკეტერზე

მზადების პროცესი

http://vimeo.com/58538984#at=126

შედეგი

ყველაზე გავლენიანი ბრიტანელი PR ექსპერტი Stuart Bruce თბილისში!

საკვები პროდუქტების კრეატიული შეფუთვები