სადაზღვევო კომპანია ირაომ დაიწყო მისი ქვე-ბრენდის “კასკო”ს საპრომოციო კამპანია, რომელიც ავტმობილის ასტროლოგიურ პროგნოზზე დაყრდნობით მიმდინარეობს.
იმისათვის რომ მომხმარებელმა გაიგოს თავისი ავტომობილის ასტროლოგიური ნიშანი და შემდეგ მოისმინოს ავტომობილის ასტროლოგიური პროგნოზი, უნდა ესტუმროს ვებ-გვერდ www.casco.ge-ს ან ირაოს FB გვერდს. ხოლო ასტროლოგიური პროგნოზის მოსმენის შემდეგ მომხმარებელს შეუძლია ავტოდაზღვევის ღირებულების დათვლა საიტზე განთავსებული ავტოკალკულატორით, რომელიც მორგებულია მძღოლის ინდივიდუალურ მონაცემებზე.
ირაო “კასკო”ს ავტჰოროსკოპის კამპანიის – კრეატიული იდეა სარეკლამო კომპანია ABK-ს ეკუთვნის, ხოლო “კასკო”ს ბრენდის სტრატეგია შემუშავებულია დამოუკიდებელი კონსულტანტის უჩა ურუშაძის მიერ. მარკეტერმა ექსპერიმენტი ჩაატარა, როგორ ჩანს ჩვენი ავტომობილი ჰოროსკოპით “მაიმუნი” ყოფილა” ეს კი ვიდეო მაგალითი: