კოკა-კოლას კამპანიებში რა აღარ გვინახავს, მაგრამ ყოველ ჯერზე მაინც ახერხებენ ჩვენ გაოცებას. ტურისტები ხელით თითქოს პირამიდას, პიზის კოშკს და ეიფელს რომ იჭერენ, სწორედ ამ ინსაითით გადაწყვიტა თამაში და მომხმარებლებს, ღირსშესანიშნაობების ნაცვლად, თავისივე ბოთლის დაჭერა შესთავაზა. ამისთვის, ციფრული ბილბორდი ტურისტულ ობიექტად აქცია, საფრანგეთის ყველაზე დატვირთულ ქუჩაზე განათავსა და დაგვიმტკიცა, რომ ბილბორდით რეკლამირება რეალურ ჩართულობას მოგვცემს შედეგად:
Cath the Coke-ის კამპანიაზე Ogilvy Paris-მა იმუშავა.