in , ,

კალრ ლაგერფილდმა შანელისთვის მისივე სტილის სუპერმარკეტი შექმნა

ახალი ლოკაცია Paris Fashion Week-ზე. 80 წლის დიზაინერმა კარლ ლაგერფილდმა დაამტკიცა, რომ მისი ფანტაზია უბერებელია და აქამდე განუხორციელებელი იდეა განახორციელა.

bog
bog-mob

ბრენდის და ყოველდღიურობის შერწყმა ლაგერფილდმა 2014-15 წლის შემოდგომა-ზამთრის კოლექციის ჩვენებაზე მოახდინა. პოპ-არტ სტილის სუპერმარკეტში მხოლოდ შანელის ბრენდირებული პროდუქციაა.

შანელის სუპერმარკეტმა 1000 სახეობაზე მეტი პროდუქტი შემოგვთავაზა, სამაგიეროდ მომხმარებელი ხომ პროდუქტთან ერთად ბრენდის სახელს ყიდულობს, შესაბამისად პროდუქტზე 20-30% გაზრდილი ფასი იყო.

Georgia Youth to Business Forum – 4-6 აპრილი

შესაძლებლობები კარზე მოგვადგა, არ გაუშვა შანსი ხელიდან BMW 3