in

კამპანია რასობრივი სტერეოტიპების წინააღმდეგ

BOG
BOG

ორგანიზაცია Rise 365-მა, M&C Saatchi-სთან თანამშრომლობით, ანტირასისტული კამპანია დაიწყო. OOH კამპანიაში ხაზგასმულია ყოველდღიური მიკერძოებები, რომლებსაც ბევრი შავკანიანი მამაკაცი აწყდება დიდ ბრიტანეთში თუ მის ფარგლებს გარეთ.

„შეიძლება, მიკერძოებულობის დაძლევა რთული იყოს. ადამიანური ბუნების ნაწილია, რომ ზოგჯერ ჩვენი გონება ავტომატურად ქმნის ნარატივებს ადამიანების შესახებ, რომელთაც არც კი ვიცნობთ. თუმცა ახალგაზრდა შავკანიან ბიჭებთან დაკავშირებული სტერეოტიპები მეტისმეტად ნეგატიურია, რასაც სათანადოდ უნდა დავუპირისპირდეთ. ვფიქრობთ, კამპანია სწორ აქცენტებს სვამს ამ ნეგატიური ისტორიების დასამსხვრევად“, — აღნიშნავენ ორგანიზაციაში.

აი, როგორ მუშაობს კრეატივ დირექტორი

თიბისის მხარდაჭერით, თბილისში დიზაინის საერთაშორისო ფესტივალი გაიმართება