პერსონალური გვერდი ძლიერი ინსტრუმენტია აუდიტორიის ჩართვის, თქვენი ისტორიის გასაზიარებლად და ნდობის შესაქმნელად. მნიშვნელობა არ აქვს, პერსონალური ბრენდის შექმნა იქნება ეს თუ თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაცია, ამ გვერდს შეუძლია დაგაკავშიროთ თქვენს აუდიტორიასთან, წარმოაჩინოს თქვენი პიროვნება და გამოგაჩინოთ, როგორც ექსპერტი რაიმე დარგში.
ამისთვის დაგჭირდებათ ავთენტურობისა და სტრატეგიის ნაზავი. გიზიარებთ გზამკვლევს, რომელიც დაგეხმარებათ შექმნათ დამაჯერებელი „ჩემ შესახებ“ გვერდი.
სასაუბრო ტონი
პერსონალობის გამოხატვის მთავარი კრიტერიუმია, რადგან ის განაპირობებს, თუ როგორ აღიქმებით აუდიტორიის თვალში. სასაუბრო, მეგობრულ ტონს შეუძლია შექმნას კავშირის გრძნობა. ასეთი ტონის მიზანია თქვენი პიროვნების გამოხატვა და მისი აუდიტორიის საჭიროებებთან შესაბამისობა.
თუ იუმორი ან თბილი სიტყვები თქვენი პიროვნების ნაწილია, ნუ იფიქრებთ, რომ მისი გამოყენება საჯარო გვერდზე არ შეიძლება. ეს უფრო დასამახსოვრებელს გახდის თქვენს კონტენტს.
შექმენით ემოციური კავშირი
„ჩემ შესახებ” გვერდი ემოციებს უნდა იწვევდეს. დღესდღეობით ადამიანები ვერ პოულობენ კავშირს მხოლოდ ფაქტებთან, ისინი აკავშირებენ ისტორიებსა და გრძნობებს. ამიტომ, სანამ დაწერთ, იფიქრეთ იმაზე, თუ რას გრძნობს თქვენი აუდიტორია. ამ კითხვაზე პასუხი დაგეხმარებათ თქვენი შინაარსის ნარატივისა და ტონის ჩამოყალიბებაში.
თუ თქვენი მიზანია სხვების შთაგონება, გააზიარეთ ამბავი გამოწვევების დაძლევის შესახებ; თუ თქვენი მიზანია გაძლიერება, ხაზი გაუსვით თქვენს მიღწევებს ისე, რომ წაახალისოთ აუდიტორია, ირწმუნონ, რომ მათაც შეუძლიათ მსგავსი წარმატების მიღწევა. ემოციური რეზონანსი გახდის თქვენს გვერდს არა მხოლოდ დასამახსოვრებელს, არამედ აქტიურს.
გამხსნელი პოსტები
გვერდის გახსნა ამ დროს გადამწყვეტია. მან დაუყოვნებლივ უნდა მიიპყროს ყურადღება და აჩვენოს მკითხველს, თუ რატომ უნდა გამოგიწერონ. პირველივე სიტყვა, რომელსაც აუდიტორიას ეტყვით, უნდა იყოს პრობლემაზე, საქმეზე ორიენტირებული. გამხსნელმა პოსტებმა უნდა აჩვენოს, რომ გესმით თქვენი აუდიტორიის საჭიროებები ან გამოწვევები. ეს არა მხოლოდ იპყრობს მათ ყურადღებას, არამედ წაახალისებს მათ, გააგრძელონ კითხვა.
რეალური პიროვნება
ყოველთვის აჩვენეთ, რომ გვერდის უკან რეალური პიროვნება დგას, რადგან ავთენტურობა პერსონალური ბრენდინგის განუყოფელი ნაწილია. მკითხველს სურს იცოდეს ვინ ხარ, ამიტომ პირადი დეტალების გაზიარება, როგორიცაა მოტივაცია, ღირებულებები, ცოდნა ან, თუნდაც, მოგზაურობის ამსახველი მომენტები, დაგეხმარებათ ნდობის ჩამოყალიბებასა და უფრო ღრმა კავშირის შექმნაში.
ვიზუალური ელემენტების ჩართვა
„ჩემ შესახებ“ გვერდი უნდა შეიცავდეს ვიზუალს, რომელიც ავსებს თქვენს ისტორიას. პროფესიონალურ კადრს, ცხოვრების სტილის ამსახველ ფოტოებს, ან – კიდევ უკეთესი – მოკლე ვიდეოს შეუძლია გაგხადოთ უფრო ხელმისაწვდომი და საინტერესო. თუ თქვენ ისაუბრეთ კონფერენციებზე ან მნიშვნელოვანი მიღწევები გაქვთ, აუცილებლად უნდა დადოთ ამსახველი ფოტოები და ვიდეოები.