Coca-Cola-მ ახალი სარეკლამო კამპანიით ბრიტანეთს მოუწოდა “ბედნიერება აირჩიოს”. ვიდეო რგოლში “და, რას ელოდები?” ახალგაზრდა ადამიანები ბედნიერების მაძიებელთა როლში არიან და ინსტინქტურად ყველაფერს სასიხარულოს იზიდავენ.
რეკლამის მუსიკალური კომპოზიცია სპეციალურად რეპერმა HT-მ (Haris Trnjanin) ჩაწერა. მუსიკოსის შერჩევაც რეკლამის თემატიკიდან გამომდინარე მოხდა. HT ახალგაზრდების პრობლემაზე დიდ ყურადღებას ამახვილებს და ორგანიზაცია Universal Zulu Nation-თან თანამშრომლობს.
კამპანია “ერთი ბრენდის” პრინციპით ამოქმედდა და ამიერიდან Coca-Cola, Diet Coke, Coca-Cola Zero და Coca-Cola Life ერთ, საერთო სარეკლამო კამპანიებში გაერთიანდება.
https://youtu.be/kfvZK_6s8gQ