7
Oct
2019

„ცხოვრება არის ზმნა!“ და სწორედ ამიტომ, საქართველოს ბანკი ახალ კამპანიას იწყებს

7 Oct 2019

Elit Electronics


საქართველოს ბანკი კამპანიას იწყებს, სახელწოდებით, „არ გაჩერდე!“

და რას უნდა ნიშნავდეს ახალი წამოწყება, თუ არა მოწოდებას –მოძრაობაში ყოფნისკენ, მოქმედებისკენ, სიახლეების ძიებისა და განვითარებისკენ, აკეთო ის რაც გსურს, მთავარია არ გაჩერდე!

კამპანიაში ცხოვრება ახსნილია, როგორც ზმნა…

ქართულ ენაში, ზრდასრული ადამიანის ლექსიკონში 10 000 ზმნაა და თითოეული მათგანი რაღაც მოქმედებას ან მდგომარეობას გამოხატავს… არ გაჩერდე! – საქართველოს ბანკი.

ამ შემთხვევაშიც, სრულმნიშვნელობიან, ფორმაცვალებად მეტყველების ნაწილს მოვიშველიებთ და გირჩევთ – ნახეთ ნამუშევარი, ექსკლუზიურად, მარკეტერზე, რომელზეც სააგენტო JWT Metro-მ იმუშავა.

განხილვა