in

ლუდის რეკლამა ლუდის რეკლამას აღარ ჰგავს!

აფრიკაში, უგანდაში, ბრენდ Club Pilsener-ს სჭირდებოდა, პოზიციონირებულიყო, როგორც არა უფროსი ასაკის საყვარელ ლუდად, არამედ სასმელად, რომელიც ახალგაზრდებს ძალიან უყვართ და რომელიც მათი გართობის აუცილებელი ატრიბუტი უნდა იყოს. ვიდეორგოლზე სააგენტო Joe Public-მა იმუშავა და მონაწილეობენ უგანდიელი ვარსკვლავები: APass და Fik Fameica, ასევე, Rouge და DJ Maphorisa.

BOG

 

Advertising Agency: Joe Public Ignite, South Africa

Creative Director: Carla Le Roux

Copywriter: Jed Mowat Agency

Producer: Loli Bishop

Director: Sam Coleman

Production Company: Giant Films

Cape Town Producer: Boris Vosgatter

Executive Producer: Cindy Gabriel

Director of Photography: Devin Toselli

Art Director: Keenan McAdam

Wardrobe: Leanie van der VyverBee Diamondhead

Editor: Xander van der Merve

Post Production House: Strange Love

Online: Charmaine Greyling

Colourist: Nic Appostoli

Sound Design Field Sound Music: Pulse / We Love Jam / DJ Maphorisa

„საჩუქარი განსაკუთრებულია მაშინ, როდესაც არ იცი, შიგნით რა დევს“ – More Beauty-ს ახალი სერვისი

ქუთაისის აეროპორტიდან ფრენებს კიდევ ერთი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია იწყებს