in

კანადურმა სააგენტომ უსინათლოთათვის ტაქტილური ბრენდინგი შექმნა

CNIB-ის ბრენდინგი სპეციალურად იმისთვის შეიქმნა, რომ შეიგრძნოთ. საქმე ისაა, რომ მხედველობადაქვეითებულ და მხედველობის არმქონე ადამიანებს არ შეუძლიათ ლოგოსა და სხვა ვიზუალური ელემენტების აღქმა. სწორედ ამიტომ, კანადის უსინათლოთა ეროვნულმა ინსტიტუტმა გადაწყვიტა შეექმნა ისეთი ბრენდინგი, რომელიც ხელშესახები და აღქმადი იქნებოდა მხედველობის პრობლემის მქონე ადამიანებისთვის.

BOG
BOG

ამბავი კი იმით დაიწყო, რომ სააგენტო Zerotrillion-ის კრეატივ დირექტორი ადამ ფიერმანი ესაუბრა იმ ადამიანებს, რომლებსაც მხედველობა დაუქვეითდათ. მას აინტერესებდა, რამდენადაა შესაძლებელი, ბრენდის ამბის მოყოლა შეხების საშუალებით და ამგვარად, მისი სრულყოფილად შეგრძნება. ასე შექმნეს ბრენდინგი, რომელსაც შეხებიით შეიგრძნობენ.

ACT კვლევის რესპონდენტთა ბაზაში დასარეგისტრირებლად გიწვევთ

მესამე ხელი – რობოკიდური, რომელიც ხილის მოკრეფასა თუ კედლების შეღებვაში დაგვეხმარება