როგორი იქნებოდა ცნობილი ბრენდების პროდუქტები მინიმალისტური შეფუთვით? პროდუქტები, რომლებსაც მაღაზიის თაროებზე დანახვისთანავე ვცნობთ, Antrepo-მ სრულიად შეცვალა, გაამარტივა და ცოტა თავისი დეტალებიც დაუმატა. პოსტერებზე, რომლებიც კომპანიამ სპეციალურად ამ იდეისთვის შექმნა, ნაჩვენებია პროდუქტის შეფუთვის სამი შესაძლებლობა: ორგინალი შეფუთვა, უფრო მინიმალისტური სტილი და ბოლოს Antrepo-ს მიერ შემოთავაზებული მცირე, ახალი დეტალები. იდეა მართლაც საინტერესოა, მაგრამ ის, თუ როგორ მიიღებს მას მომხმარებელი, სადავოა.
ცნობილი პროდუქტების შეფუთვები მინიმალისტურ სტილში – კრეატიული პოსტერები
