in

Coca-Cola-მ 2022 წლის მუნდიალისთვის სარეკლამო რგოლი შექმნა

Coca-Cola-ს გარეშე ბევრი რამ ვერ წარმოგვიდგენია — იქნება ეს ახალი წლის დღესასწაული თუ ზაფხულის ცხელი დღეები. ახლა კი ბრენდმა FIFA-ს მსოფლიო ჩემპიონატის წინა კამპანიაც წამოიწყო.

“Believing is Magic” მოგვითხრობს ფეხბურთის მგზნებარე გულშემატკივარზე, რომელიც ქუჩაში მიდის და საყვარელი გუნდის მოგებაზე ოცნებობს. სწორედ ამ დროს გარდაიქმნება გარემო ჯადოსნურ დღესასწაულად… „როგორც FIFA-ს ღირებული და დიდი ხნის პარტნიორი, Coca-Cola სასიცოცხლო როლს თამაშობს ჩემპიონატის გულშემატკივრებისთვის მომსახურების ხარისხის ამაღლებაში და ჩვენი საბოლოო ხედვის რეალიზებაში. ვგულისხმობ ფეხბურთის გლობალურ სპორტად ქცევას“, — აღნიშნა რომი გაიმ, FIFA-ს მთავარმა კომერციულმა ხელმძღვანელმა.

გახსენი შენი სამყარო — Galaxy Z Flip4 და Fold4-ის გაყიდვები დაიწყო

KFC-ის ბილბორდს Birds Eye გადაეფარა — მცენარეებზე დაფუძნებული შეფუთვის პოპულარიზაცია