Coca-Cola-ს გარეშე ბევრი რამ ვერ წარმოგვიდგენია — იქნება ეს ახალი წლის დღესასწაული თუ ზაფხულის ცხელი დღეები. ახლა კი ბრენდმა FIFA-ს მსოფლიო ჩემპიონატის წინა კამპანიაც წამოიწყო.
“Believing is Magic” მოგვითხრობს ფეხბურთის მგზნებარე გულშემატკივარზე, რომელიც ქუჩაში მიდის და საყვარელი გუნდის მოგებაზე ოცნებობს. სწორედ ამ დროს გარდაიქმნება გარემო ჯადოსნურ დღესასწაულად… „როგორც FIFA-ს ღირებული და დიდი ხნის პარტნიორი, Coca-Cola სასიცოცხლო როლს თამაშობს ჩემპიონატის გულშემატკივრებისთვის მომსახურების ხარისხის ამაღლებაში და ჩვენი საბოლოო ხედვის რეალიზებაში. ვგულისხმობ ფეხბურთის გლობალურ სპორტად ქცევას“, — აღნიშნა რომი გაიმ, FIFA-ს მთავარმა კომერციულმა ხელმძღვანელმა.