in

ნახეთ, კოკა-კოლას საახალწლო კამპანია, რომელიც AI-ის დახმარებით შეიქმნა

Coca-Cola წელსაც განაგრძობს საშობაო ტრადიციას, რომელიც სარეკლამო ინდუსტრიის ერთ-ერთ ყველაზე გავლენიან სეზონურ კამპანიად რჩება. “Refresh Your Holidays” გახლავთ AI პლატფორმა WPP Open-ის ნამუშევარი, რომელიც VML-ის, EssenceMediacom-ის, Ogilvy-სა და Burson-ის ერთიბლივი ძალისხმევით შეიქმნა.

BOG

კამპანია წარმოადგენს საინტერესო სინთეზს ხელოვნური ინტელექტისა და ტრადიციული კრეატიული ოსტატობის, რითაც ახლებურად გარდაქმნის ლეგენდარულ “The Holidays Are Coming” კონცეფციას, რომელიც ბრენდის სადღესასწაულო იდენტობას განსაზღვრავს უკვე სამი ათწლეულია.

კამპანიის ცენტრალურ ელემენტად კვლავ გვევლინება სინათლეებით მორთული წითელი სატვირთოების ქარავანი, რომელიც მიემართება თოვლიან პეიზაჟში და სიხარულს ჰფენს გარშემომყოფებს, ხოლო ნაცნობი საგუნდო საუნდტრეკი თანდათანობით აღწევს საშობაო კულმინაციას.

აღსანიშნავია, რომ Coca-Cola-ს წინა წლის სადღესასწაულო კამპანია, რომელიც ასევე ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით შეიქმნა, საკმაოდ წინააღმდეგობრივი აღმოჩნდა და გამოიწვია დისკუსია როგორც ინდუსტრიაში, ისე მის ფარგლებს გარეთ. მიუხედავად ამისა, კომპანიამ არ შეცვალა თავისი სტრატეგიული მიმართულება და კვლავ გამოიყენა ხელოვნური ინტელექტი “Holidays Are Coming”-ის განახლებისთვის, თუმცა განსაკუთრებული აქცენტი გაკეთდა იმაზე, რომ პროექტი წარმოადგენს ადამიანური შემოქმედებისა და თანამედროვე ტექნოლოგიების სინერგიას.

წლევანდელი რეკლამის განსაკუთრებული მახასიათებელია ჰიპერრეალისტური ვიზუალური სტილი, რომელიც 70,000-ზე მეტი ვიდეოკლიპის გამოყენებით შეიქმნა. ეს მიდგომა წარმოაჩენს, თუ როგორ შეიძლება ადამიანური კრეატიულობისა და ტექნოლოგიური შესაძლებლობების ოპტიმალური შერწყმა. რეკლამის პერსონაჟები, მაგალითად, წლევანდელი კამპანიის ცელქი ციყვები, ნათლად წარმოაჩენს, როგორ ინტეგრირდება ხელოვნური ინტელექტი Coca-Cola-ს ვიზუალურ ნარატივში. იქმნება ახლებური ესთეტიკა, რომელიც ინარჩუნებს ნოსტალგიურ ელემენტებს, მაგრამ ამავდროულად თანამედროვედ გამოიყურება.

კამპანია ასევე მოიცავს 30-წამიან მოკლემეტრაჟიან ფილმს სახელწოდებით “A Holiday Memory”, რომელიც შექმნილია სხვადასხვა რეგიონული ბაზრისთვის – ჩრდილოეთ ამერიკის, ლათინური ამერიკისა და აზია-სამხრეთ წყნარი ოკეანის რეგიონებისთვის. ამ რგოლში ნაჩვენებია ქალი, რომელიც საშობაო ნაძვის ხის მორთვისას იღებს მშვიდ მომენტს. Coca-Cola-ს დალევის შემდეგ, საშობაო ბურთულა ცოცხლდება და აღვიძებს თბილ მოგონებებს ოჯახისა და მუსიკის შესახებ, მათ შორის “Feliz Navidad”-ის მხიარულ მოტივებს.

ორივე ფილმი ერთიანდება საერთო თემით – ადამიანური კავშირებისა და რეფლექსიის მნიშვნელობით დაკავებული სადღესასწაულო სეზონის დროს.

წლევანდელი კამპანია განსაკუთრებულად ფოკუსირდება იმ ადამიანებზე, რომლებიც დაუღალავად შრომობენ კულისებს მიღმა სეზონური მაგიის შესაქმნელად. ეს პროექტი კი წარმოადგენს გასული წლის კამპანიის ლოგიკურ განვითარებას და ასახავს ბრენდის ერთგულებას ადამიანური კავშირებისა და პოზიტიური მომენტების მიმართ, განსაკუთრებით, საშობაო პერიოდში.

კამპანია ასევე მოიცავს გარე რეკლამებს, მათ შორის ვინტაჟური სტილის სანტა კლაუსს, რომელიც სიამოვნებით მიირთმევს Coca-Cola-ს. ონლაინ და ოფლაინ აქტივობების გარდა, ბრენდი აგრძელებს თავის ლეგენდარულ საშობაო ქარავნის ტურს.

წყარო: Adweek

როგორ შეარჩიოთ სოცმედია სტრატეგია უძრავი ქონების ბიზნესისთვის

„თუ სიტყვებს ვერ პოულობთ, შესაბამისი საჩუქარი მოძებნეთ“ — John Lewis-ის სადღესასწაულო კამპანია გამოვიდა!