in

Coca-Cola, რამადანისთვის, სპეციალური ეტიკეტით გამოვიდა

ნორვეგიაში, რამადანისთვის, კოკა-კოლა სპეციალური ეტიკეტით გამოვიდა. ბრენდის სახელთან ერთად, შეფუთვაზე, მუსლიმთა მთავარი სიმბოლო – ნახევარმთვარეა გამოსახული.

BOG
BOG

 

რამადანი მუსლიმური კალენდრის მე-9 თვის სახელია. ამ დროს, განთიადიდან მზის ჩასვლამდე, ყველა ვინც რამადანს იცავს, მარხულობს – საჭმელზე, სასმელსა და სქესობრივ კავშირზე უარს ამბობს. მისი დღეები მოძრავია, წელს 5 მაისს დაიწყო და 4 ივნისს დასრულდება. სწორედ ამ  პერიოდში გაიყიდება ნორვეგიაში კოკა-კოლა სპეციალური შეფუთვით.

როგორც წესი, შობა-ახალი წლისთვის, მთელს მსოფლიოში და მათ შორის ნორვეგიაში, „კოკა-კოლა“ სადღესასწაულო ეტიკეტით გამოდის. თუმცა, ამ ქვეყანაში, რამადანის დროს, ბრენდს პროდუქტი სპეციალური შეფუთვით აქამდე არ გამოუშვია. როგორც ადგილობრივი მედია წერს, მუსლიმთა რაოდენობა ნორვეგიაში სწრაფად იზრდება და ახლა მოსახლეობის 5.7%-ს შეადგენს.

„კოკა-კოლამ“ სიახლე, ნორვეგიელ მომხმარებლებს, სოციალური ქსელის ოფიციალურ გვერდზეც აცნობა

„მუსლიმურ ქვეყნებში, ჩვენი ბრენდისთვის ყოველთვის ყურადღების ცენტრშია რამადანი, ისევე როგორც, მაგალითად, ნორვეგიაში საშობაო კამპანიების დიდი ხნის ტრადიცია გვაქვს. წელს პირველად გვინდა, აქ, ნორვეგიელ მუსლიმებთან ერთად აღვნიშნოთ რამადანი“, – განუცხადა გამოცემა Dagbladet -ს „კოკა-კოლას“ მარკეტინგის ადგილობრივმა მენეჯერმა იოჰან კოსანოვიჩმა. 

Uber-მა „ტაქსის ჩუმი მძღოლის რეჟიმი“ დაამატა

#თაობა: ელექტრონულ მოტივებზე შექმნილი ბენდი Funicular