in

კოკა-კოლას “ქუჩაში გაჭრილი” ახალი არომატი

სულ მალე, კოკა-კოლა ვანილისა და ფორთოხლის არომატით გამოვა და სწორედ ამის აღსანიშნავად, კომპანიამ წამოიწყო კამპანია, სახელწოდებით “The Chase”. სარეკლამო სააგენტო “Wieden+Kennedy-ის” მიერ შექმნილ ვიდეორგოლში კოკა-კოლას მანქანას “ფორთოხლისა” და “ვანილის” მანქანები აედევნებიან, რაც ყოველგვარი წინაპირობის გარეშეც მიგვახვედრებს, თუ რაშია რეალურად საქმე. კოკა-კოლასთვის ეს მართლაც აღსანიშნავი შემთხვევა უნდა იყოს, რადგანაც, მან არომატი (ვანილის) პროდუქტს უკანასნელად 2007 წელს დაამატა, მას შემდეგ კი უამრავი დრო გავიდა..

მსოფლიოს ყველაზე დიდი ელემენტის მქონე სმარტფონი

კვლევის შედეგი: რამდენი ადამიანი გავიდა საქართველოდან 2002-2017 წლებში?