in

Coca-Cola-მ AI-ის გამოყენება დაიწყო, რათა ბრენდირებული კონტენტი ავტომატურად დააგენერიროს

კოკა-კოლა 139-წლიანი ისტორიის მქონე ბრენდია და უკვე ისიც კი დაგვიმტკიცა, რომ მის კორპორაციულ იდენტობას ლოგოს გარეშეც ცნობენ. თუმცა ვიზუალების 200-ზე მეტ ქვეყანაში წარმოდგენა, კვლავ ბრენდის იდენტობის PDF ფაილებს ეყრდნობა. ახლა კი სწორედ ამის გამოსწორება გადაწყვიტა და Adobe-სთან გაერთიანდა.

ამ თანამშრომლობის შედეგს Project Fizzion-ის სახელით გვაცნობენ — ინიციატივა AI-ის გაწვრთნას მოიცავს ბრენდის დიზაინერების ჩართულობით, რომლებიც ხელოვნურ ინტელექტს კოკა-კოლას კორპორაციული იდენტობის ვიზუალურ გაიდლაინებს ასწავლის.

ბრენდის მიზანი სამუშაო პროცესის ავტომატიზაციაა StyleID-ების გამოყენებით და, ამასთან, ბრენდის იდენტობის მოძველებული სახელმძღვანელოების ჩანაცვლებაც სურთ. ხოლო Adobe Creative Cloud-ის ისეთი ინსტრუმენტების გამოყენებით, როგორებიცაა Illustrator და Photoshop, ისინი ბრენდის ვიზუალურ იდენტობას მანქანისთვის წაკითხვადს გახდიან.

რაც შეეხება თავად StyleID-ებს, Canva-ს, Typeface-ს, Sitecore-სა და სხვა მსგავს აპლიკაციებს, კოკა-კოლას ვიზუალური გაიდლაინების ინტერპრეტაციის საშუალებას მისცემს. ასე კი Coca-Cola ბრენდირებული გრაფიკული კონტენტის მასობრივ წარმოებას ისახავს მიზნად — ვიზუალური იდენტობის დემოკრატიზაციას მოახდენს, თუმცა მითითებების მკაფიო განსაზღვრით, არც შემოქმედებით კონტროლს დაკარგავს.

სლოგანით: Designers Lead. AI Follows კამპანია შემდეგ პარადიგმას გვაცნობს, რომ ადამიანების კრეატიულობა პირველ ადგილზეა, ხელოვნური ინტელექტი კი ამ საქმეში მოკავშირედ შეგვიძლია ჩავთვალოთ…

რა აქტივობები განხორციელდა „საირმეს რეკრეაციულ ფერმაში“ 6 თვის განმავლობაში

სად გავერთოთ 1-ელ ივნისს ჩვენს შვილებთან ერთად