in

Coca-Cola რეკლამაში შემოქმედებით პროცესს აცოცხლებს

Coke Studio-ს გლობალურმა მუსიკალურმა პლატფორმამ, რომელსაც გამაგრილებელი სასმელების ბრენდი მართავს, მხატვრული ცვლილება შემოგვთავაზა. თანაც, მას შემდეგ, რაც თავის მუსიკალურ ვიდეოში Take On Me ინსპირაცია A-ha-ს 1980-იანი წლების სინთპოპისა და ხელით დახატული ანიმაციისგან მიიღო.

ამერიკელი მომღერლის ჰალსის მიერ თანამედროვე აუდიტორიისთვის განახლებული სეტი ცდილობს, პანდემიისგან გამოწვეული ვარდნის შემდეგ აუდიტორიას გამაგრილებელი სასმელი გააცნოს. რეკლამის სიუჟეტიც ჰალსის სიმღერის So Good პარალელურად მიმდინარეობს.

იდეა VLMY&R-თან პარტნიორობით განახორციელეს, საღებავებით სავსე ნაჭერი კი შემოქმედებით პროცესს აცოცხლებს — ხელში ფუნჯითა და სასმელით ჰალსი მზად არის, ხატვა დაიწყოს. საინტერესოა ისიც, რომ 2008 წლიდან Coke Studio Universal Music Group-თანაც თანამშრომლობს, რომელიც აუდიტორიისთვის ახალი ნიჭის წარსადგენად შეიქმნა…

ციფრული კამპანია სახლის გარეთ გასვლასაც გეგმავს, კონკრეტულად კი ჩიკაგოსა და ლოს-ანჯელესში გააქტიურებას. ამასთან, კონკურსების დახმარებით აუდიტორიის ჩართულობის წახალისება სურს, ხელოვანებთან შეხვედრის შანსის გაჩენით, ავტოგრაფის მქონე ალბომებისა თუ უფასო კოკა-კოლას დახმარებით, რაც, თავის მხრივ, რეკლამების ფილოსოფიასთან მიმართებით ბრენდის გამოცდილებას ასახავს. 

როგორ უნდა მოემზადოთ სამსახურში ცუდი უკუკავშირის მისაღებად?

ბრენდები ისტორიები არ არის — რატომ?