in

კოკა-კოლამ შექმნა სპეციალური რეკლამა დალტონიკებისათვის

ალბათ, გახსოვთ ” Tumblr”-ზე ატვირთული კაბა, რომლის ფერზეც ყველა სოციალურ ქსელში დავობდნენ. აღქმაში განსხვავება ადამიანის ტვინისა და თვალის ევოლუციის შედეგია.  “კაბის ეფექტის” გამეორებას “Coca-Cola” შეეცადა.

დანიაში “Coca-Cola Life”-ის სარეკლამო კამპანია დაიწყეს, მაგრამ მისი ნახვა მოსახლეობის მხოლოდ 10%-ს შეუძლია, ანუ მას მხოლოდ დალტონიკები ნახავენ.

პრინტზე მთავარი გამოსახულება მოყავისფრო-მომწვანო გამოსახულების უკან იმალება. დამალულ გამოსახულებაზე არის წარწერა “Life” რომელსაც მხოლოდ ის ადამიანები დაინახავენ, რომლებიც ზოგიერთ ფერს ვერ არჩევენ.

 

 

coca coca-cola-colorblind-0

20151225_140008_513

როგორ მივიღოთ შეტყობინება პირდაპირ საქარე მინაზე?! – ინოვაცია Samsung-ისგან

Apple-მა შემოგვთავაზა ახალი IPhone და გაუმჯობესებული IPad