in

ბრაზილიელებმა “სტრიპტიზ-ქილა” გამოიგონეს

ბრაზილიურმა კრეატიულმა სააგენტომ “WMcCann” ადგილობრივი ლუდის მწარმოებლის “Conti Bier”-ის შეფუთვა წარმოადგინა.

ბოთლი ტემპერატურის მიხედვით გამოსახულებას იცვლის. თუ თუნუქის ქილა საკმარისად არაა ჩაციებული გოგონა გამოსახულებაზე ჩაცმულია და თუ ლუდი ცივია გოგონაც გახდილია. აი, ასე აქტიურად დაიწყეს თერმო ეფექტის გამოყენება და ჯერ -ჯერობით ამ ეფექტს ყველაზე ხშირად ლუდის მწარმოებლები მიმართავენ.

contiup

იკითხე უფრო სწრაფად – “Honda”-ს ახალი კამპანია

დუბაის პოლიციის ყველაზე მდიდრული რეკლამა