in

“Converse”-ის კედელზე დახატული კიდევ ერთი რეკლამა

მარკეტერი თემა

“Converse”-ის   პროექტის  “კედელი კედელზე” ფარგლებში ახალი ნამუშევარი შეიქმნა. იდეა  მხატვარ  დევიდ დი ანდრეას ეკუთვნის. იგი საკმაოდ ცნობილი და მრავალი ჯილდოს მფლობელი პოსტერებისა და აუდიო ალბომების გარეკანების დიზაინერია. კედელი ამჯერად  “All  Star”-ის  ბრენდისთვის მოიხატა.

პროექტი “კედელი კედელზე”  2011 წელს დაიწყო, რომელიც ევროპასა და ამერიკაში ქუჩებში კედლების  მოხატვას  გულისხმობს. ახალგაზრდა მხატვრები ამ სივრცეს რეკალმისათვის იყენებენ.  სპორტული ფეხსაცმლის “გრაფიტის” ფორმით წარმოდგენა  კომპანიამ ერთ-ერთ  რეკლამის ფორმად შეარჩია.

 

კვირის ყველაზე საინტერესო ნივთები მარკეტერზე

“ისწავლე სწავლის მძებნელო” PR-აკადემია