in

Coors Banquet-ის ახალი კამპანია მეხანძრეების მხარდასაჭერად

BOG
BOG

ვიდრე სიცხე მძვინვარებს, მეხანძრეებს მთელ მსოფლიოში უწევთ ხანძრებთან ბრძოლა. გასაკვირი არც ის არის, რომ კალიფორნიის, ორეგონისა და ვაშინგტონის მრავალი სახანძრო განყოფილება არასაკმარისია, რადგან კლიმატის ცვლილებების შედეგები სულ უფრო მზარდ ხასიათს იღებს…

იმ დაფასების ხაზგასასმელად, რასაც საზოგადოება მეხანძრეების მიმართ გამოხატავს, Coors Banquet ლუდის სპეციალურ კოლექციას გამოუშვებს, როგორც მისი Protect Our Defenders პროგრამის ნაწილს. გარდა ამისა, მთელი ქვეყნის მასშტაბით ჩატარდება მთელი რიგი საქველმოქმედო ღონისძიებები — მეხანძრეებისა და მათი ოჯახების მხარდაჭერის მიზნით.

„ტყის ხანძრები მზარდი პრობლემაა და ისინი მხოლოდ დასავლეთზე არ მოქმედებს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით ვაფართოებს ჩვენს ძალისხმევას, რათა ჩვენი დამცველები დავიცვათ. ძალიან ცოტაა ისეთი მამაცი, ვინც ცეცხლისკენ მირბის, ნაცვლად იმისა, რომ მისგან შორს გაიქცეს“, — ამბობს მარსელო პასკოა, Coors-ის საოჯახო ბრენდის მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი.

სასმელების ბრენდმა აღნიშნა, რომ გასული რვა წლის განმავლობაში მან 2 მილიონ დოლარზე მეტი შესწირა Wildlife Firefighters Foundation-ს, მეხანძრეების მიერ გაღებული მსხვერპლისა და იმ საფრთხის აღსანიშნავად, რომელსაც ისინი ყოველდღიურად აწყდებიან.

მხარდაჭერის გამოსახატავად, მომხმარებლებს შეეძლებათ შეიძინონ შეზღუდული გამოშვების  სასმელი, ხოლო მთელი შემოსავალი გადაერიცხება ფონდს და სხვა ადგილობრივ მეხანძრე ორგანიზაციებს შეერთებული შტატებიდან.

Instagram 100-ზე მეტ ქვეყანას NFT-ზე წვდომას აძლევს

დედამიწაზე ყველაზე მოკლე დღე დაფიქსირდა!