in

რეკლამა მთავარი პროდუქტის გარეშე — Corona-მ პოსტერებიდან ლუდის ბოთლი გააქრო

ბევრი რეკლამის მთავარი პრინციპი ის არის, რომ მის ცენტრში თავად პროდუქტი მოექცეს. თუმცა არის ისეთი მიდგომაც, როდესაც კონკრეტული პროდუქციის რეკლამირება ირიბი სიუჟეტით ხდება… დაახლოებით ასეთია Corona-ს ახალი კამპანიაც, რომლის ფარგლებშიც ბრენდმა, გადამუშავების წახალისების თვალსაზრისით, პოსტერებიდან ლუდის ბოთლი წაშალა.

David São Paulo-სა და David Bogotá-ს ერთობლივი მუშაობით, რამდენიმე პოსტერი შეიქმნა. თითოეული მათგანი ბუნებას, მზეს, ზღვასა და სანაპიროს ასახავს — თითქოს, იდეალური გარემოა ცივი ლუდის ქილის გასახსნელად, მაგრამ ის არსად ჩანს.

სლოგანით „We returned the bottle of this ad. Return yours“, ბრენდი მომხმარებლებს მოუწოდებს, გარემოზე ზრუნვა ამ ელემენტარული ნაბიჯით გამოხატონ — გადაამუშაონ გამოყენებული ბოთლები და ასე შეუწყონ ხელი მდგრად განვითარებას. ამიტომაცაა პოსტერებში ქილები „გამქრალი“… ეს სიმბოლურად მიანიშნებს, რომ ლუდის დალევის შემდეგ, ყოველი მათგანი უნდა გადამუშავდეს.

კანადაში სიგარეტის თითოეულ ღერზე დაიტანენ გამაფრთხილებელ გზავნილებს

ალდაგის მხარდაჭერით უძრავი ქონების ყოველწლიური კონფერენცია ,,გრემო’’ გაიმართა