Corona-ს ლუდი რომ პლაჟზე საღამოობით მეგობრებთან ერთად შეკრებას უკავშირდება, ეს კომპანიაშიც კარგად იცოდნენ, ამიტომ სააგენტო DAVID Bogota-სთან ერთად კამპანია Sunset O’Clock შემოგვთავაზეს. გვეუბნებიან, რომ აქ თითოეული ბოთლი სამოთხის ბილეთს უდრის… თითოეულზე დროა ასახული და რაც უფრო ახლოა იგი მზის ჩასვლის რეალურ საათთან, მით უფრო დიდი ჯილდო ელის მის მომხმარებელს. ასე კი მზის ჩასვლისას ლუდის დალევისკენ გვიბიძგებენ…
კამპანიაში ჩასართავად Corona-ს ბოთლს ფოტო უნდა გადაუღოთ და კომპანიის სოციალურ მედია არხებზე გაგზავნოთ. მიგუელ მერინო, რომელიც Corona-ს კომუნიკაციების ხელმძღვანელია, Sunset O’Clock-ის მიღმა არსებულ ეთოსსა და მის მისიაზე საუბრობს, შექმნას დასამახსოვრებელი მომენტები, რომლებიც ბუნებასა და სიმარტივეს ეფუძნება — „Sunset O’Clock-ით ჩვენ მსოფლიოს ყველა ბოთლამდე მივაღწიეთ…“.