ქართულ საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალს Ad Black Sea 2019 შემოქმედებითი ეფექტურობის კატეგორია წელს დაემატა. კატეგორიაში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ იმ ნამუშევრებს, რომლებსაც ჯილდო აქვთ მიღებული ან მოხვდნენ შორთლისთებში Ad Black Sea-ზე, KIAF-ზე, Cannes Lions-ზე ან სხვა საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალებზე, 2016-2019 წლებში. ნამუშევრებმა უნდა აჩვენოს ეფექტურობა, შედეგი, რასაც კრეატორებმა შემოქმედების საშუალებით მიაღწიეს. ცნობილია კატეგორიის ჟიურიც, რომლის შემადგენლობაშიც ქართული კომპანიების სამი წარმომადგენელია:
კარპატ პოლატი – სააგენტო KARPAT, თურქეთი
ლორნა ჰაუტინი – TBWA Manchester, UK
ალექსას დროჟდოვსკისი – Yandex Zen, ლიეტუვა
ნინჩო ეგაძე – TBC, საქართველო
დიმიტრი ვაჩნაძე – Europebet, საქართველო
ეკა ყიფიანი – JWT Metro, საქართველო
შეფასების კრიტერიუმები: 25% იდეა, 25% სტრატეგია, 50% – გავლენა და შედეგები. კატეგორიის ჟიურის შემადგენლობა სულ მალე გახდება ცნობილი. “შემოქმედებითი ეფექტურობის” ქვეკატეგორიებია: კრეატიული ეფექტურობა, კრეატიული ეფექტურობა ქველმოქმედებისთვის/არაკომერციული მიზნებისთვის, გრძელვადიანი კრეატივი.
კატეგორიის მოთხოვნებს, გასათვალისწინებელ ფაქტორებსა და სხვა დეტალებს შეგიძლიათ გაეცნოთ ამ ბმულზე.