4
Sep
2019

ვინ შეაფასებს შემოქმედებითი ეფექტურობის კატეგორიას Ad Black Sea 2019-ზე?

4 Sep 2019

ქართულ საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალს Ad Black Sea 2019 შემოქმედებითი ეფექტურობის კატეგორია წელს დაემატა. კატეგორიაში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ იმ ნამუშევრებს, რომლებსაც ჯილდო აქვთ მიღებული ან მოხვდნენ შორთლისთებში Ad Black Sea-ზე, KIAF-ზე, Cannes Lions-ზე ან სხვა საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალებზე, 2016-2019 წლებში. ნამუშევრებმა უნდა აჩვენოს ეფექტურობა, შედეგი, რასაც კრეატორებმა შემოქმედების საშუალებით მიაღწიეს. ცნობილია კატეგორიის ჟიურიც, რომლის შემადგენლობაშიც ქართული კომპანიების სამი წარმომადგენელია:

კარპატ პოლატი – სააგენტო KARPAT, თურქეთი

ლორნა ჰაუტინი – TBWA Manchester, UK

ალექსას დროჟდოვსკისი – Yandex Zen, ლიეტუვა

ნინჩო ეგაძე – TBC, საქართველო

დიმიტრი ვაჩნაძე – Europebet, საქართველო

ეკა ყიფიანი – JWT Metro, საქართველო

შეფასების კრიტერიუმები: 25% იდეა, 25% სტრატეგია, 50% – გავლენა და შედეგები. კატეგორიის ჟიურის შემადგენლობა სულ მალე გახდება ცნობილი. “შემოქმედებითი ეფექტურობის” ქვეკატეგორიებია: კრეატიული ეფექტურობა, კრეატიული ეფექტურობა ქველმოქმედებისთვის/არაკომერციული მიზნებისთვის, გრძელვადიანი კრეატივი.

კატეგორიის მოთხოვნებს, გასათვალისწინებელ ფაქტორებსა და სხვა დეტალებს შეგიძლიათ გაეცნოთ ამ ბმულზე.

განხილვა