in

“Smile Gap” — საქველმოქმედო კამპანია, რომელიც ბავშვებს კბილების მოვლაში ეხმარება

ცოტა რამ არის უფრო გამაღიზიანებელი, ვიდრე იმის გაცნობიერება, რომ კბილის ჯაგრისის გარეშე მოგიწიათ სადმე ღამის გათენება და ისღა დაგრჩენიათ, თითებს მიმართოთ. სამწუხაროდ, შეერთებულ შტატებში ეს ყოველდღიური რეალობაა მილიონობით ბავშვისთვის — ანუ, მათთვის, ვისაც ელემენტარული საჭიროებებიც კი აკლიათ.

BOG

არახელსაყრელი მდგომარეობის მქონე ბავშვებს, რომლებიც პირის ღრუს მოვლას სათანადოდ ვერ ახერხებენ, ოთხჯერ უფრო ხშირად აღენიშნებათ სხვადასხვა სახის სტომატოლოგიური პრობლემა — ღრძილების ანთება, კარიესი… ასევე, ეს ავტომატურად იწვევს ემოციურ დატვირთვას, თავდაჯერებულობის ნაკლებობას თუ გამოტოვებული შესაძლებლობების სინანულს.

ახლა კი კბილის ჯაგრისის ეროვნული დღის აღსანიშნავად, Crest და Oral-B გაერთიანდნენ ამერიკის „ღიმილის უფსკრულის“ დასაფარად. მათი მიზანია, ბავშვებს ხელმისაწვდომობა მისცენ აუცილებელ საჭიროებებზე — ყველაფერზე, რაც კაშკაშა ღიმილს სჭირდება. ისინი ქველმოქმედების ფარგლებში სხვადასხვა ნივთს გადასცემენ ბავშვებს და ასევე, საზოგადოებრივ ღონისძებებსაც მასპინძლობენ — აქ მცირეწლოვნები სტომატოლოგიურ განათლებას, შემოწმებას და შესაბამის დახმარებას მიიღებენ.

„სანამ ინფრასტრუქტურა განვითარდება, Crest და Oral-B გააგრძელებენ ქველმოქმედებას და საჭროების მქონე ყველა ბავშვს მივაწვდით ჩვენს პროდუქციას. გვინდა, რომ ყველა ბავშვს ჰქონდეს ჯანსაღი ღიმილის რეალური შანსი“, — ამბობს კარლოს დე ხესუსი, , P&G-ის ჩრდილოეთ ამერიკის ორალური მოვლის უფროსი ვიცე-პრეზიდენტი.

საქართველოს ბანკისა და 4D Monster Lobster-ის კოლაბორაცია BOG sCoolapp-ისთვის

ორბიტერმა მარსის მთვარის აქამდე უცნობი დეტალები გამოავლინა!