ცხოველები ადამიანების თვალებით, ეს არის ავსტრალიის ცხოველთა დაცვის ორგანიზაციამ “Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals”-ის ახალი სარეკლამო სერია.
იცოდით, რომ ახალშობილის და ღორის ინტელექტი ერთნაირია. ან ის, რომ ძაღლების და ჩვენი დნმ-ი 90% ერთმანეთს ემთხვევა, ხოლო ადამიანის და ქათმის 50% იდენტურია.
სააგენტო Engine Group-თან ერთად შემუშავებული კონცეფცია უბრალო რიცხვები და მონაცემები არ არის. სარეკლამო პოსტერების სერია გენეტიკოსების მიერ დამტკიცებული ფაქტია, რომელსაც სააგენტომ საინტერესო და კრეატიული გადაწყვეტა მოუძებნა.