in

ცხოვრება წვერების გარეშე – ვირუსული რეკლამა

ისრაელის წვერის საპარსი კომპანია თვლის, რომ საპარსი საშუალებების რეკლამირება მისი ეფექტური პარსვის მეთოდით მოძველდა, რადგან “Gillette”-მა მისი “მონოპოლიზირება” შეძლო. სწორედ ამიტომ, მათ სრულიად განსხვავებულ ხერხს მიმართეს.

სარეკლამო სააგენტო “BBR”-მა “Saatchi & Saatchi”-ის ბრენს შესთავაზა მათი სახე 44 წლის წვერებიანი მამაკაცი გამხდარიყო, რომელიც 14 წელია წვერს იზრდის. სარეკლამო რგოლის სიუჟეტად კომპანიის თანამშრომლის ისტორია გამოიყენეს, რომელსაც წვერგაპარსული მამა უცხო ადამიანი ეგონა.

https://youtu.be/r8PPYv83wtY

“Nike” ათლეტების თავებს გააგრილებს

“რას მომაშტერდი?!” – “Cosmopolitan”-ის სოციალური ექსპერიმენტი