in

დაარწმუნე ცოლი რომ იყიდოს ეს სკამი! გენიალური ექსპერიმენტი!

ალბათ ბევრი ფიქრობდა, რომ Heineken-ი ამდენი სარეკლამო კამპანიის და კონკურსების შემდეგ ვეღარაფერ ეფექტურს ვერ გააკეთებდა. სწორედ ამიტომ, მათ ბოლო სარეკლამო კამპანია ფარული კამერის სახით წარმოგვიდგინეს. მარკეტერის მკითხველი ალბათ დააკვირდებოდა, რომ სულ უფრო და უფრო მეტი სააგენტო ფარულ კამერას მეთოდს იყენებს, რაც მომხმარებლის ემოციებზე მეტად მოქმედებს, ვიდრე ჩვეულებრივი რეკლამები.(იფიქრეთ ამ მიმართულებით თქვენც)

ავეჯის მაღაზიაში მამაკაცებს ფარულ შეთავაზებას უკეთებენ, თუ მამაკაცი “საიდუმლოს” გამხელის გარეშე საკუთარ ცოლს დაარწმუნებს რომ იყიდონ ფეხბურთის მოედნისათვის დამახასიათებელი სკამი, ისინი საჩუქარად ჩემპიონთა ლიგის ბილეთებს მიიღებენ. ნახეთ როგორ ჩაიარა ამ ექსპერიმენტმა

 

 

თქვენი აზრით როგორ ჩაივლიდა ეს ექსპერიმენტი საქართველოში?

Marketing Kingdom 2, საქართველოში 26-27 სექტემბერს ჩატარდება

ბიჰანს თბილისი

“Behance Portfolio Review Tbilisi”- საქართველოში განსაკუთრებით აქტუალური და სასარგებლო იქნება”