მონაცემების მიხედვით 10-და 6 ქალი საჭესთან იკეთებს მაკიაჟს, რის გამოც ავტოსაგზაო შემთხვევების რაოდენობა მატულობს.
ეს მონაცემები Mini Cooper და სააგენტო Publicis თანამშრომლობის მიზეზი გახდა. ამჯერად ისევ ფარული კამერის და მოულოდნელობის ეფექტზე დაყრდნობილ რეკლამას წარმოგიდგენთ.
Mini Cooper-მა ქალების საპირფარეშოს სასაპნეში უსაფრთხოების ბალიში დაამონტაჟა, როდესაც ქალები მაკიჟის გასაკეთებლად სარკეს უახლოვდებიან სასაპნე სკდება და უსაფრთხოების ბალიში იბერება.
მსოფლიოში 1 273-ზე მეტი მაკიაჟის ჩანთა ავარიის დროს იმტვრევა მაშინ, როდესაც თავისუფლად შეგვიძლია ავარიას ავცდეთ…
http://youtu.be/jr_xMtOEFv8