29
Jan
2018

აირჩიეთ ძაღლი თქვენი მუსიკალური გემოვნების მიხედვით! – Spotify-ის კამპანია

29 Jan 2018



Spotify თავის კამპანიას აგრძელებს და ამჯერად Dallas Pets Alive-სთან ერთად არჩევს მომხმარებლისთვის მათი მუსიკალური გემოვნების შესაფერის საყვარელ ძაღლს. კომპანიამ ეს აქტივობა თავშესაფრებში მყოფი უამრავი ძაღლისთვის მზრუნველი და მოსიყვარულე ოჯახების საპოვნელად წამოიწყო, თანაც მეტი ეფექტურობისთვის ამ ჭკვიანი ოთხფეხა მეგობრების შესაძლო მუსიკალური გემოვნება გამოიყენა. თანამშრომლობის ფარგლებში სააგენტო Dieste-ის დახმარებით სპეციალური სარეკლამო ვიდეორგოლიც შეიქმნა.

 

განხილვა